ויראלי

יעל בר זוהר יוצאת נגד בעלה: "מה נסגר בנאדם?"

בר זוהר הודתה בראיון: "אני אשמה בקניית הפאנטם של גיא, כן, הוא מאוד אוהב מוזיקה וזה החיים שו. יש לנו שלושה כאלו בבית, לא מוגזם. זה מנגן לי כבר, גם היום בבוקר הוא התחיל לנגן ואני מסתכלת ואומרת 'בנאדם מה נסגר? כאילו שנייה, תגיד לילד בוקר טוב, ישר עם הפאנטם".
מערכת ice |  4
יעל בר זוהר וגיא זוארץ (צילום אינסטגרם/ יעל בר זוהר)
רק לאחרונה נחשף כי אחרי ההצלחה המסחררת של גיא זוארץ והפנטאם שהחלה בעקבות סרטון תמים באינסטגרם, נראה שהוא ואשתו יעל בר זוהר מבשלים שיתוף פעולה מוזיקלי או משהו דומה, כשעמודי האינסטגרם שלהם לא משאירים הרבה מקרום לספק. אבל מה המגישה חושבת על כלי הנגינה הזה בכלל?
בר זוהר הודתה בישראל בידור: "אני אשמה בקניית הפאנטם של גיא, כן, הוא מאוד אוהב מוזיקה וזה החיים שו. יש לנו שלושה כאלו בבית, לא מוגזם. זה מנגן לי כבר, גם היום בבוקר הוא התחיל לנגן ואני מסתכלת ואומרת 'בנאדם מה נסגר? כאילו שנייה, תגיד לילד בוקר טוב, ישר עם הפאנטם".
 

בני הזוג מעלים במקביל לאחרונה תיעודים משותפים מאולפן הקלטות. בהתחלה היתה זו יעל שהעלתה צילום של גיא, לא חריג לאור העיסוק הקודם שלו במוזיקה וההצלחה האחרונה שלו עם הפאנטם. אלא שבהמשך נראו שניהם כשהם עומדים מאחורי עמדות ההקלטה, כשלסיכום העלה גיא לסטורי תמונה משותפת: וציין: "הכי כיף לעבוד יחד".
כמה שבועות עברו מאז הזמר, השחקן ומנחה 'האח הגדול' ו'הישרדות' ברשת 13, גיא זוארץ, התארח בגלגלצ בתכנית של עידו פורת וביצע את הגרסה ששברה את הרשת ל"שלום עליכם". בנוסף גיא הפתיע כשביצע קאבר ללהיט ״תיק קטן״ והדהים את האולפן. כאשר כעת, האמת מאחורי הסנסציה שכבשה את הרשת נחשפת, כאשר 'האשמה' בהתמקדות של זוארץ בתוף הפאנטם נחשפת.

בסשן שאלות ותשובות בסטורי שלה באינסטגרם, יעל בר זוהר, אשתו של גיא זוארץ, נשאלה מאיפה גיא קנה את התוף, והשיבה: "אני קניתי לו ליום הולדת לפני שנתיים... כי אני יודעת כמה הוא אוהב מוסיקה... והנה פתאום הוא התחבר לפאנטם (שם של התוף) ומאז הם בלתי נפרדים.. יש לו צלילים מאוד נעימים ומרגיעים. העדפתי לקנות לו את זה על מערכת תופים".
תחילתו של הסיפור נעוצה בפוסט שהעלה גיא זוארץ לאינסטגרם, בו הוא מנגן בכלי אפריקאי ייחודי בשם פאנטם, ושר את הפיוט המוכר "שלום עליכם" בעיבוד אישי. הביצוע הפך ויראלי אחרי שפתח את אחד מימי השידור של האח הגדול, ואפשר אף למצוא ביצועי מהונדסי AI שכוללים את ראש הממשלה בנימין נתניה בתפקיד זוארץ המנגן.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    יעל
    גבריאל 09/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בלי לעדות לו פוזות גברת יעל בר זוהר .הוא חתיך ושוב אס תרדי מהסוס
    סגור
  • 3.
    שלא נדע מה רוצים מאיתנו. (ל"ת)
    חרגול 09/2023/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    בבון
    אבי 09/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 4
    יש מקום שנקראה רבנות
    סגור
  • 1.
    דיייי
    עד 09/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מה ניסגר ? אולי מה שנותר לו בין אוזניו ?
    סגור