ויראלי

גיא זוארץ חושף את המשבר בחייו: "הכל התהפך ונהיה מורכב"

המגיש סיפר לעוקבים: "הייתה השנה הכי שמחה בחיים שלי, ואז אבא שלי נפטר. הכל התהפך והכל נהיה מורכב יותר ושמח ועצוב והכל ביחד, הכל מהכל, אלה החיים בסוף, מורכבים ממלא צבעים ורגשות ואין הצלחה בלי כישלון"
מערכת ice |  1
גיא זוארץ בקביים (צילום רשת 13)
מנחה 'הישרדות' ו'האח הגדול' ברשת 13 גיא זוארץ, ערך אמש (שבת) סשן של שאלות ותשובות עם עוקביו ברשתות החברתיות וסיפר על התכניות בהן הוא מנחה וגם, איך הוא משלב בין הקריירה לבית והאם זו השנה הכי טובה בחייו.
זוארץ סיפר בין היתר: "השנה הייתה מאוד טובה מצד אחד והתחלתי אותה כשעשיתי כתבה לעיתון שהכותרת שלה 'השנה הכי שמחה בחיים שלי' והיא באמת הייתה השנה הכי שמחה בחיים שלי, ואז אבא שלי נפטר. הכל התהפך והכל נהיה מורכב יותר ושמח ועצוב והכל ביחד, הכל מהכל, אלה החיים בסוף, מורכבים ממלא צבעים ורגשות ואין הצלחה בלי כישלון".
 
איך עושים איזונים בקריירה בין משפחה לעבודה? "זה קשה מאןד, אני יוצא לעבוד ולפרנס את המשפחה שלי. אני שמח שהילדים שלנו רואים אותי ואת יעל עובדים קשה, מסר חזק של חריצות והתמסרות. יחד עם זאת אני יכול למצוא רגעים שאני מתגעגע וחסר להם. אני רוצה לעשות פעם כיף עם כל אחד ולתת להם את הזמן, זה קשה ומורכב, אבל אפשרי".

בסשן בעבר סיפר: "נסיעה להישרדות זה תמיד אירוע, אירוע משפחתי עם אשתי והילדים, הפרידה נורא קשה. כבר נסעתי והתחלתי לעבוד ואני נשאב לעבודה ומבין שהילדים ממשיכים לשגרה שלהם, בבית ספר שהם צריכים אותך לפעמים ולא תמיד אפשר, זו תקופה סוערת רגשית, זה קשה כל פעם מחדש למרות שמתרגלים, אבל הם אוהבים את מה שאני עושה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הסלוניקא מאתים מטר מעל הגובה שלו
    מנה 08/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסלוניקאי שכח מי הוא ומאיפה בא
    סגור