ויראלי

גזענות ברכבת ישראל: "בהמות ורשעיות, כמו אברהם מהאח הגדול"

עיתונאי הטיקטוק דניאל עמרם פרסם תיעוד מזעזע של תקיפה גזענית של שתי צעירות בנות העדה האתיופית ברכבת ישראל: "אתן בהמות, העדה שלכן, אתן עדה של רשעיות, מה את רוצה? כסף? תלכי לרווחה. כמו אברהם מהאח הגדול הרשע, רשעיות". שתי הצעירות לא נשארו חייבות: "פח אשפה, את צריכה ללכת לרווחה, שיטפלו בך"
תום נחום |  5
רכבת ישראל (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
על רקע הטרגדיה המזעזעת עם מותה של החיילת ים מסיקה ז"ל שאיבדה את הכרתה ונפלה אל פסי הרכבת בנתניה, במה שהוביל למותה, תקרית מזעזעת נוספת בעלת רקע גזעני נרשמה אמש (רביעי) ברכבת ישראל, כאשר שתי צעירות בנות העדה האתיופית שנסעו ברכבת מתל אביב לירושלים הותקפו בקללות על ידי אחת הנוסעות, שתקפה במילים קשות בתיעוד שהעלה לרשתות החברתיות עיתונאי הטיקטוק דניאל עמרם: "אתן בהמות, העדה שלכן, אתן עדה של רשעיות, מה את רוצה? כסף? תלכי לרווחה. כמו אברהם מהאח הגדול הרשע, רשעיות".
אחת הצעירות הגיבה בזעם: "אל תדברי ככה חוצפנית, כסף? למה אני צריכה כסף? אני יכולה לממן אותך, תראי איך את מתנהגת, גועל נפש, אני לא מהרווחה חמודה שלי, תראי איך את מתנהגת גועל נפש. מה זה הדיבור המסריח הזה? פח אשפה, זה אנשים מסכנים שרע להם בחיים וקשה להם שאחרים יותר טובים מהם, זה שאת בצבע לבן לא אומר שאת טובה יותר מאף אחד שמעת? גם עוד אלף שנה אני יותר טובה ממך, בצבע לבן, חום, שחור ובכל הצבעים. גועל נפש. את צריכה ללכת לרווחה, שיטפלו בך, במקומך לא הייתי יוצאת מהבית".
 
כל זאת אירע באותה יממה בה אירעה הטרגדיה הקשה ברציף תחנת נתניה, שם נהרגה בתאונה מזעזעת החיילת ים מסיקה ז"ל בת ה-20, שאיבדה את הכרתה, נפלה למסילה, ונפגעה מרכבת חולפת. כוחות חירום והצלה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותה. בשל האירוע חלו שינויים ועיכובים בתנועת הרכבות באזור.
לאחר מכן, נמסר דיווח מדוברות מד"א לפיו בשעה 07:59 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון, על הולכת רגל שנפגעה מרכבת סמוך לתחנת רכבת בנתניה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי לצעירה כבת 20 מחוסרת הכרה. 
חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ולאחר חילוץ ממושך קובעים את מותה של הולכת רגל צעירה כבת 20, שזהותה התבררה בהמשך כחיילת ים מסיקה ז"ל. חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א נועם לוי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו צעירה לכודה כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלה רב מערכתית. ניסינו להעניק לה טיפול רפואי תוך כדי חילוץ ולאחר שחולצה ביצענו פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותה".
זה לא האירוע הראשון השנה של אדם שמוצא את מותו על מסילת הרכבת, כאשר היו מספר מקרים דומים השנה כשהרקע לא ברור והיו רק הערכות כי לא מדובר בתאונה אלא בפגיעה עצמית מכוונת של חלק מהנפגעים.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מסר חשוב
    יצחק 09/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה איך הגעתם למסקנה כלפי העדה של הגזענים עצם ההכלללה הזאת זה גזענות לא מדובר במרוקאית כי ראשית אי אפשר לדעת את העדה שלה היא נראית אשכנזייה באותה מידה שנית מדוברת באישה גזענית ותו לא גול נסיון להציג אותה בתור עדה זה הכללה וגזענות
    סגור
  • 3.
    היא מבוגרת
    שי 09/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למקרה שלא שמת לב ואיך שאת צועקת אליה זה עצוב. גם אם היא קראה לך בהמה/מה שזה לא יהיה. אם היית גבר כנראה שהיית שולפת עליה סכין, כי ככה זה הצעירים היום, חס וחלילה שמישהו יגיד להם משהו לא במקום, הכל שלהם. כשמתבגרים יותר לומדים לשתוק יותר.
    סגור
  • 2.
    פה ג'ורה
    פורח אורח 09/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה לעשות זאת היא ישראל של היום
    סגור
  • 1.
    מרוקאים ישארו מרוקאים
    רפי פרץ 09/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שונאים את כל מי שלא כמותם ועוד מתבכיינים כמה כולם תמיד מפלים אותם!!! גועל נפש
    סגור
  • מרוקאים
    שכחתי את שמי 09/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש קצת אמת במשפט הזהלצערי יש בעדה הזאת חמומי מוח שמתנהגים כמו ערבים
    סגור