ויראלי

ינון מגל נכנס בגיא פינס: "דובר ניצולי השואה, תתקדם"

מגיש ערוץ 14 טען: "גיא פינס, ממגיש תכנית רכילות לדובר ניצולי השואה. תתקדם". פינס ענה על כך: "ינון מגל, אתה שהתקדמת מקקטוס לקישקשתא, של נעליך מעל רגליך לפני שאתה מעז לפקפק בזכותי לדבר בשם סבי וסבתי שאיבדו את כל היקר להם בשואה. ההיסטוריה תשפוט אותך"
מערכת ice |  5
ינון מגל, גיא פינס (צילום באדיבות רדיו 103fm, גיא כושי ויריב פיין)
גיא פינס וינון מגל חוזרים להלחם בטוויטר. אחרי הדברים המחרידים שהשמיעה שקמה ברסלר, ממובילות המחאה נגד המהפכה המשפטית, כשטענה על חלק מהיושבים בממשלה כי מדובר ב'נאצים', אמירה שעליה התנצלה לאחר מכן.
כזכור, במהלך פאנל בנהלל ביום שישי האחרון, נשאלה ברסלר על האפשרות לפשרה שהוביל נשיא המדינה יצחק הרצוג והיא טענה: "אסור לדבר עם נאצים, בין אם הם יהודים או לא יהודים". לאחר סערה גדולה נאלצה להתנצל: "טעיתי אתמול בהתבטאות שלי. השתמשתי במילה שאין לה מקום בשיח, אני מצרה ומתנצלת על האמירה הזו. גם טעויות הן חלק מהחיים ומהמאבק שלנו על המדינה שלנו והעתיד שלנו. רק מי שלא עושה לא טועה. מתקנת וממשיכה".

אחרי שראש הממשלה נתניהו גינה את דבריה של ברסלר וכתב ברשתות החברתיות "האמירה השערורייתית הזאת היא גם זילות השואה וגם הסתה פרועה לרצח שרי הממשלה ונבחרי ציבור. הזכות להפגין איננה הזכות להסית", החלו מגל ופינס להתקוטט מילולית.
פינס כתב בטוויטר שלו: "מדהים איך גדולי המסיתים, המשסים המפלגים ועוזריהם נעלבים באוי אוי אוי גדול בשם הפוליטיקלי קורקט של זכר קרבנות השואה מאיזכור ה-N וורד. אני, בשם סבי וסבתי שאיבדו שם את כל משפחתם ורכושם ורוחם, אומר לכם ששיקמה ברסלר (שגם התנצלה) היא כל כך הגאולה. כל כך לא הקללה".
מגל השיב על כך: "גיא פינס, ממגיש תכנית רכילות לדובר ניצולי השואה. תתקדם". פינס ענה על כך: "ינון מגל, אתה שהתקדמת מקקטוס לקישקשתא, של נעליך מעל רגליך לפני שאתה מעז לפקפק בזכותי לדבר בשם סבי וסבתי שאיבדו את כל היקר להם בשואה. ההיסטוריה תשפוט אותך".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    פינס, לרמוס את זכרון נרצחי השואה כדי להלל את מנהיגתך!!! (ל"ת)
    נורא בעיני 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    פינס נתחיל בזה שתצא מהארון אתה מבייש את הקהילה בהסתרה
    נציג הקהילה 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אחכ תסתום ותמשיך לרכל כמו סיסי...
    סגור
  • 3.
    בושה גיא
    פרח 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    להגיד על האשה הזו גאולה.....היא מחרידה אלימה מילולית פוגעת בכל מה שיקר לעם הזה. איבדתם את הבושה ומאבדים אנשים כי מובילי המחאה הם לדעתי אנשים שהורסים כבר את המדינה ביודעין כבר לא תוכלו להאשים את נתניהו את יורים על התעשייה הצבא ההיטאק ובוכים שהכל נהרס. אתם הם ההורסים אתם.
    סגור
  • 2.
    גיא פינס , תתבייש! (ל"ת)
    פינס בושה 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    ברסלר ופינס הם אותו הזין (ל"ת)
    אורי 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור