ויראלי

עו"ד רז עטיה תוקף את שקמה ברסלר: "סותמת פיות"

אושיית הרשת עו"ד רז עטיה תוקף בחריפות את שקמה ברסלר מראשי המחאה נגד הרפורמה המשפטית על כך שמנסה לטענתו להשתיק את נטלי דדון ואיימה עליה בתביעה סרק
מערכת ice |  2
רז עטיה (צילום טיקטוק)

אושיית הרשת עו"ד רז עטיה תוקף בחריפות את שקמה ברסלר מראשי המחאה נגד הרפורמה המשפטית על כך שמנסה לטענתו להשתיק את הדוגמנית והפעילה נטלי דדון באיומי תביעת סרק.

בסרטון אותו העלה לרשתות החברתיות אומר עטיה: "שקמה ברסלר מארגנת המחאות, מרבה לדבר על "דמוקרטיה" ועל "זכויות שנרמסות", אך מנסה להשתיק את נטלי דדון באמצעות תביעת סרק על סך רבע מיליון שקלים וכך רומסת את הזכות לחופש ביטוי של מי שלא חושב כמוה. אז לאן נעלמה הדמוקרטיה שקמה? את מארגנת מחאות או סותמת פיות?"

כזכור, ביום חמישי האחרון הודיעה שקמה ברסלר כי היא תובעת את אושיית הרשת בסכום של רבע מיליון שקלים בגין לשון הרע, לאחר שתקפה אותה בחודש שעבר כי המחאות שהיא עושה מובילות למלחמת אחים וחורבן בית. בפוסט שכתבה הסבירה שקמה כי "מדובר בפרסומים שקריים של נטלי דדון, בנוסף לפרסומים דיבתיים וכי פורסמו על ידה בזדון כאשר היא יודעת שתוכנם שקרי ומעוות כדי לפגוע בתובעת ובדימויה הציבורי ולקעקע את המחאה הציונית, הדמוקרטית והבלתי אלימה".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מישהי שקוראת לא לדבר עם השונה ממנה
    שיקמה מחריבת המדינה 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא שורפת אסמים. ולא משנה על כמה דיבה היא תתבע אחרים. נקווה שהשופט יניח לה מראה מוך הפרצוף
    סגור
  • 1.
    שקמה
    א 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    העלובה נמאסת את מחזיקה מעצמך הגיע הזמן שכולם יצאו נגדך
    סגור