ויראלי

עידן עמדי מתחיל לעשות חתונות? צפו בהפתעה שעשה לכלה

בספונטניות מרגשת, הזמר עידן עמדי הפתיע כלה שהתארגנה לחתונתה במלון שבו שהה גם. לאחר שקבוצת הבנות האזינה לו מנגן על המרפסת, הוא הגיע עד לחדרן והקדיש להן שיר. צפו
מערכת ice | 
עידן עמדי (צילום אינסטגרם)
אין ספק כי יום החתונה הוא אחד הימים הכי מרגשים בחיינו, אך הכלה הבאה שהתחתנה השבוע כנראה תישאר עם זיכרון ייחודי יותר מהרגיל. מאפרת כלות שארגנה כלה ביום חתונתה במלון הרדוס שבהרצליה תיעדה כיצד זיהו במקרה את הזמר עידן עמדי שר במרפסת של חדרו באותו המלון.
עמדי זיהה שקבוצת הבנות מאזינות לו ונהנות וכמובן דאג להקדיש שיר לכלה, חן מימון. אך זה לא נגמר כאן; לפי התיעוד של המאפרת אדוה דגן, עמדי אפילו הגיע עד לחדר ההתארגנות של הכלה ושר לה גם שיר בליווי אקוסטי. בהחלט מרגש, וזיכרון נפלא לכל החיים.
נזכיר כי לא מדובר במעשה הטוב היחיד שעמדי עשה לאחרונה. עמדי חבר דרך הסטורי לסלבס נוספים כדי לשתף את עמוד התרומות ליעלי הקטנה, בת 10 בלבד, שזקוקה לניתוח מעבר לים כדי להשמיד מגופה את הסרטן. למטרה זו משפחתה יוצאת בקריאה נרגשת לציבור הרחב, בבקשה לעזרה בתרומות שעלולות להציל את חייה של יעלי. המשפחה נאלצת להשאיר הכול מאחור ולמצוא דירה למשך שנה בניו יורק וליצור את החיים שלהם מחדש. לשם כך הם צריכים לגייס 5.5 מיליון שקל, שיממנו את הטיפול המורכב והארוך הזה, ויאפשרו להם להיות לצדה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה