ויראלי

אייל גולן שכח שיש לו שיר כזה, והקהל הזכיר לו שמדובר בלהיט

מעריץ ביקש את השיר "העץ שבגן", אולם אייל גולן לא היה מוכן לשליפה של הלהיט מלפני עשור. "אני עושה שיעורי בית", הבטיח, וקיים אתמול בהופעה
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום אלוני מור)
אייל גולן הספיק לצבור רשימה של מאות שירים בשלושת העשורים שלו במוזיקה. החיסרון של זה, מסתבר, שגם הוא לא זוכר בדיוק את כולם, או לפחות איך שרים אותם. בשבוע שעבר בקיסריה התבקש ע"י אנשים מהקהל לשיר את שירו "העץ שבגן" משנת 2013, אך התנצל כי הוא לא זוכר את המילים.
למעריץ מההופעה בשבוע שעבר אמר, "אני אלמד אותו, מבטיח. סתם לעשות פאדיחות? אני אלמד. אני עושה שיעורי בית. מבטיח לך, עוד כמה הופעות הוא יהיה".
@avimiz97 Replying to @hodaya.it למד #איילגולן #הופעה #קיסריה #העץשבגן #2023 ♬ original sound - Avi Mizrahi

אז אייל הבטיח וגם קיים: אתמול (שלישי) בהופעה נוספת בקיסריה, גולן כבר היה מוכן לזה כשהקהל ביקש את הלהיט הנשכח מהאלבום 'הלב על השולחן'. "'העץ שבגן' עוד הפעם? אם הייתי יודע שזה כזה להיט הייתי מקליט אותו עוד הפעם", אמר בחיוך, והתחיל לשיר יחד עם הקהל המרוצה.
 
המופע החדש של גולן שמתקיים בימים אלו בקיסריה, נושא את שמו של האלבום האחרון - ״2023״ – מלכתחילה הוא הגודר כמופע קונספט אשר משלב את מיטב את הלהיטים מאלבומו החדש בפעם הראשונה על הבמה לצד הקלאסיקות המוכרות שלו לאורך השנים והעשורים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה