ויראלי

חצרוני מסרב לתרומות: "מציע שתמכרו את הילדים"

לאחר שקיבל פנייה לעזור בתרומה, השיב אושיית הרשת: "הסקנדינבים אוהבים שרצים אשכנזים, או לפחות תמסרו אותם לאימוץ. כך יפחתו ההוצאות ומצבכם הכלכלי ישתפר. שבת שלום!"
מערכת ice |  2
אמיר חצרוני (צילום טוויטר @AmirHetsroni)
לא פעם הצהיר על עצמו הפרופסור אמיר חצרוני, אושיית הרשת הכי פרובוקטיבית שיש, כי הוא עשיר ומצבו הכלכלי הוא משביע רצון. אבל לגבי תרומות? כנראה שזה קצת פחות מעניין אותו. הוא שיתף בקשה מאדם מסוים ומה החליט לענות לו.
בהודעה שנכתב בוואטסאפ נכתב: "שלום וברכה אמיר שמי גבריאל פינקלשטיין אני בעל המשפחה עם 2 ילדים קטנים מתוקים (בן 5 שנים ובן שנה). אנחנו לא מכירים באופן אישי בקרוב אבל מאוד מעריך אותך. לצערינו נתקענו במצב הכלכלי קשה שלא נשאר כסף בחשבון. אני פונה אליך בבקשה מרגשת לעזור מה שביכולתך כדי שלקנות אוכל לשבת הקרובה".
 
חצרוני שראה שם את פרטי החשבון, כתב לו בתגובה: "אני מציע שתמכרו את הילדים לסקנדינביה (הסקנדינבים אוהבים שרצים אשכנזים) או לפחות תמסרו אותם לאימוץ. כך יפחתו ההוצאות ומצבכם הכלכלי ישתפר. שבת שלום!".

אגב הוא כתב לאחרונה על עסק הברכות שפתח: "זה נכון שאני לא גמיש במחיר, אבל אני עושה הנחות (ועוד איך!) במקרים הומניטריים. משתמטים, סרבנים ופעילי BDS יקבלו ברכה ממני ב-50 אחוז הנחה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צודק מאד כל הכבוד (ל"ת)
    ייייייישששששש 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מבוסס
    אמוגס 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבוסס ביותר
    סגור