תקשורת ומדיה

אמיר חצרוני הצטלם מתחת לחופה בשמלת כלה: זו הסיבה לכך

חצרוני השתתף בפרסומת החדשה של משרד חקירות פרטי "קוונטין": "כדי לראות איך נראית המלכודת מנקודת מבטה של הלוכדת נסעתי להתחתן באולם מפואר בעיר הפיתוח אופקים. כסף לרב לא נשאר, אז חיתן אותי הבלש הפרטי המפורסם שמציע מבצע מיוחד של 10% הנחה על מעקב בגידות לכל מי שמתחתן אצלו!"
מערכת ice | 
אמיר חצרוני (צילום באדיבות המצולם)
הפרופסור אמיר חצרוני עסוק רבות בימים אלו במערכת היחסים שלו, שלא ברור לאן פניה, אך הוא גם לא שוכח למלא את תפקידו כפרזנטור של משרד חקירות פרטי "קוונטין". בפרסומת החדשה, חצרוני מככב ככלה, עם כל המשתמע מכך.
 
הפרופסור שיתף את היצירה השיווקית בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "דעתי על נישואין איננה סוד: מדובר בטריק ותיק של נשים במידה 40 להסתדר כלכלית בזכות גבר נאיבי לפני שיעלו למידה 42 ויקבלו חותמת 'פג תוקף'. מפתיע, שגברים רבים כל כך ממשיכים ליפול למלכודת. כנראה בשביל גבר לראות מחשוף זה כמו בשביל עכבר לגעת בגבינה. כדי לראות איך נראית המלכודת מנקודת מבטה של הלוכדת נסעתי להתחתן באולם מפואר בעיר הפיתוח אופקים. כסף לרב לא נשאר, אז חיתן אותי הבלש הפרטי המפורסם שמציע מבצע מיוחד של 10% הנחה על מעקב בגידות לכל מי שמתחתן אצלו!".
על הביקור באופקים חצרוני כתב: "אני על רקע הנוף העירוני הקסום של אופקים. איפה תמצאו בטון יפה כל כך לשימור? לא בבאר שבע ובטח לא בדימונה. אולי בנתיבות. בקרוב אני נפגש עם מעריצים מקומיים ואחר הצהריים אקבל את מפתח העיר!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה