ויראלי

יעל בר זוהר וגיא זוארץ רבים באוטו: "תנהגי את!"

יעל בר זוהר העלתה סטורי שחשף ריב ברכב בינה לבין גיא זוארץ: "אני מבקש ממש שתעזרו לי עם זה שהיא לא תעיר לי בזמן הנהיגה, אתם מכירים את זה? "מאמי תיזהר, מאמי לא, מאמי ימינה, מאמי שמאלה, מאמי אחורה", רוצה את לנהוג? תנהגי את!", בר זוהר הופתעה: "אני מעירה לך על הנהיגה? אתה מעיר לי על הנהיגה עם משחק מוגזם על כל ברקס קטן"
תום נחום |  4
יעל בר זוהר וגיא זוארץ (צילום אינסטגרם/ יעל בר זוהר)
השחקנית ומגישת קשת 12 יעל בר זוהר העלתה אמש (ראשון) סטורי לחשבון האינסטגרם שלה שחשף ריב זוגי עם בעלה ואב ילדיה, מגיש 'האח הגדול' ו'הישרדות' גיא זוארץ, בסיטואציה שסביר להניח שאין זוג בישראל שלא מכיר - סביב הערות על הנהיגה של בן או בת הזוג.
במסגרת הסטורי זוארץ אמר: "אני מבקש ממש שתעזרו לי עם זה שהיא לא תעיר לי בזמן הנהיגה, אתם מכירים את זה? "מאמי תיזהר, מאמי לא, מאמי ימינה, מאמי שמאלה, מאמי אחורה", רוצה את לנהוג? תנהגי את!", בר זוהר ענתה: "לא הערתי לו על הנהיגה, אני מעירה לך על הנהיגה? אתה מעיר לי על הנהיגה עם משחק מוגזם על כל ברקס קטן", זוארץ הגיב: "את מעירה לי כל שנייה, כל נשימה, אני נהג יותר, לי יש מה להעיר על נהיגה", בר זוהר סיכמה: "רק תסע קצת יותר לאט והכל בסדר".
 
כל זאת שבוע בלבד לאחר שזוארץ הגיב לעוקביו בסשן 'שאלות - תשובות' בסטורי באינסטגרם במסגרתו ענה לשאלות על הזוגיות עם יעל ואמר: "שאלתם איפה הכרתי את יעלי? פה מאחורי ממש, באולפני נווה אילן, התקבלתי לעונה ה-5 של רמת אביב ג', הגעתי ליום הצילומים הראשונים שלי, היא הייתה בחדר האיפור, עם הפן ב-4:30 בבוקר, אני זוכר שהיא דיברה עם המפיק ודאגה למאפר שלא אכל משהו, ישר קלטתי ולא ניגשתי כי היא יעל בר זוהר, אבל קלטתי שהיא מיוחדת".

עוד סיפר על ה'פרידה' הקבוע בזמן הנסיעה לצילומי 'הישרדות': "נסיעה להישרדות זה תמיד אירוע, אירוע משפחתי עם אשתי והילדים, הפרידה נורא קשה. כבר נסעתי והתחלתי לעבוד ואני נשאב לעבודה ומבין שהילדים ממשיכים לשגרה שלהם, בבית ספר שהם צריכים אותך לפעמים ולא תמיד אפשר, זו תקופה סוערת רגשית, זה קשה כל פעם מחדש למרות שמתרגלים, אבל הם אוהבים את מה שאני עושה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    יפים
    נירה 08/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יעלי תקלילי לא חיבים שליטה על כל מצב, תפני ראש הצידה תהני מהנוף, תרשי לעצמך לנוח, שינהג ,הנהג של מיס דיזי, זב'שו. ואת תתרגלי לשלוט עליו פחות ואני בטוחה שהוא יואהב את זה מאוד., תני לו ספיס. נכון הוא אטרקטיבי. ,ומי יודע לאן יגיע, אבל זה יהיה רק לטובתך לך יהיה יותר זמן לעצמך, והוא יאהב את זה יותר., הבנו נכון.,אז תתרגלי את זה כשהוא לידך.מקוה שנתתי כיון חיובי.
    סגור
  • 3.
    הרצליה
    אלי 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזהירות ובביטחון (:
    סגור
  • 2.
    הרצליה
    א 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזהירות ובביטחון (:
    סגור
  • 1.
    פששש איזה מעניין,,שתעלה סטורי מחדר המיטות
    ח 08/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהיה בזה עניין לציבור
    סגור