טלוויזיה

יעל בר זוהר נשברת: "לא להישאר במערכת יחסים לא בריאה!"

יעל בר זוהר הגיבה לתחקיר 'חשיפה' של חיים אתגר על הגירושין של ליבי נחימובסקי: "רוצה לחזק אותך ליבי. מתארת לעצמי שזה היה כל כך לא פשוט.. ומפחיד, אבל את אמיצה וחזקה. מחזקת כל אישה להגן על עצמה ולא להישאר במערכת יחסים לא בריאה! את לא לבד"
מערכת ice |  16
יעל בר זוהר (צילום אינסטגרם/ יעל בר זוהר)
השחקנית ומגישת הטלוויזיה יעל בר זוהר הגיבה בכאב לאחר שצפתה אתמול בערב (ראשון) בתחקיר ששודר ב"חשיפה" של חיים אתגר בקשת 12, סרט על סיפור הגירושין המורכב של ליבי ויעקב נחימובסקי. הסרט הגיע כתגובה לכאורה לתחקיר של כוכב הרשת דניאל עמרם שטפל על ליבי האשמות קשות, וזכה על שלושת חלקיו למאות אלפי צפיות ביוטיוב, כמו כן, גם חיים אתגר עצמו העלה סדרת ציוצים בנוגע לתחקיר המדובר והמשיך להדגיש את חשיבות התחקיר מבחינתו.
יעל בר זוהר כתבה בסטורי שלה באינסטגרם כך: "צפיתי אתמול בחשיפה. רוצה לחזק אותך ליבי. מתארת לעצמי שזה היה כל כך לא פשוט.. ומפחיד, אבל את אמיצה וחזקה. מחזקת כל אישה להגן על עצמה ולא להישאר במערכת יחסים לא בריאה! את לא לבד".
בסטורי נוסף, בר זוהר התייחסה לשיר 'ילד מטריה' של עטרה אוריה, שריגש עד דמעות את דיירי 'האח הגדול' לפני כחודש, כאשר על כך כתבה: "נחשפתי בימים האחרונים לשיר המצמרר הזה של עטרה אוריה - שיר שמדבר על הסבל של הילדים שסובלים מבריונות/חרמות. שיר שחובה להשמיע לילדים שלנו ולהזכיר להם איך לא להתנהג כשחוזרים לבית הספר ואם נחשפים להתנהגות כזאת לא לעמוד מהצד ולעזור למי שמציקים לו!!! בבקשה תקשיבו ותשמיעו לילדים. הזדמנות לתת ערך אמיתי וחשוב לילדים".

אתגר כתב בסדרת ציוצים כך: "בעולם שלנו, למרבה הצער, נשים מאויימית ונתונות לאלימות בלתי פוסקת וגרוע מזה - הן לא מקבלות מענה. לא במשטרה ואפילו לא בכנסת. מסרבים להאמין להן. מאשימים אותן, את הבגד שלבשו, את ההתנהגות שלהן, אבל לא את התוקף. וכשמדובר באשה יפה וכוכבת תקשורת, רצח האופי קל הרבה יותר. אבל במקרה של ליבי יש עובדות והכרעת בית משפט. בסוף הגבר, בעלה לשעבר, הורשע בעבירת אלימות בבית המשפט - הוא הורשע בתקיפת בת זוג ובאיומים ותועד בקולו מאיים על אשתו, בהזדמנויות שונות. אשתו לא הורשעה. ממש לא. התלונה נגדה נגנזה. היא עברה פוליגרף. אפשר לעשות הרבה דברים בזוגיות".
 
"היא יכולה להיות רעילה, בני הזוג יכולים לאבד אמון זה בזו. כל זה קרה לליבי ויעקב. מי אשם בזה? לא יודע. אבל כל זה לא אומר שבעל יכול להניף סכין מטבח לעבר אשתו ולהגיד לה ״את זה את רוצה״? אנחנו כמו תמיד נהיה שם כדי להגן על נשים, גם אם זה עולה לי בהשמצות אישיות. לא מתרגש. כך קרה עם ישראל אור שנתמך בידי כוכבי רשת ושלל פוסטים, שי אביטל ועוד מתחזים ונוכלים שסיימו בכלא. כאב לבנות זה חלק ממשימת חיי-לסייע לנשים. להעצים אותן. שיאמינו להן ושהעולם יהיה ידידותי יותר עבורן".
לאחר שהצד של ליבי השיב מלחמה אתמול ושידר בפריים טיים הקלטות מביכות של יעקב, הבעל מגיב. יעקב נחימובסקי טוען כי ליבי הרבתה לשלוח נגדו תלונות כזב על התעללות משום ש"בישראל ניתנה חסינות לנשים מתלונות כזב, ובית המשפט הישראלי מקבל תלונות נשים ללא ראיות".
 
יעקב טוען כי לפני כשבועיים, "מיהרה ליבי לגנוז תלונה חדשה שהגישה...לאחר שהחוקרים הטיחו בפניה תיעוד שצילמתי בו אני כלל לא נכנס לביתה". יעקב ממשיך כי "כמו גם הטענות בקמפיין הם טענות בדים. ביקשתי להגיע לאולפן ולשטוח בשידור חי את טענותיי בגיבוי ראיות, אולם סורבתי בטענה שהתכנית מוקלטת."
 
לאחר מכן הטיח יעקב האשמות במערכת התכנית של קשת 12, שכזכור נטען ע"י דניאל עמרם כי הסרט נעשה בעקבות לחצי חברת קסטינה תקשורת שמפיקה את "חשיפה" ועבדה עם ליבי. "ברור כי אין מדובר בתחקיר", כתב יעקב. "אלא בקמפיין יחסי ציבור שנועד להנשים את קריירת המשחק של ליבי."
עם זאת, יעקב גם מצר על ההקלטות שלו שנחשפו: "אני מבקש לא להתייחס לשבבי ההקלטות עליהן אני מצר בימים אלו, מדובר במילים קשות בהן שגיתי, מילים שלא פעם אף נאמרו כלפיי."
תגובות לכתבה(16):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    יעל
    אביעד 08/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד גמדה שנידפק לה המוח משועממת עזבי אותנו
    סגור
  • 13.
    אני מאמין ליעקב, תפסיקו להציג צחלות כאילו הן נסיכות עדי (ל"ת)
    דודי הוד השרון 08/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    לשמוע את זה מאישה שעודדה שמירת נידה ומיקווה!!
    H 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בתשלום! שזו אותה מערכת שמעודדת דיכוי נשים ברבנות. לא קונים את הדמעות המזויפות שלך
    סגור
  • 11.
    יעל האשימה את אבא שלה שהתעסק איתה מינית (ל"ת)
    שקד 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    ליבי אשה דפוקה
    יעל את עיוורת?!?!?? 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    רואים זאת בתוכניות קודמות שלה וביחס של הילדים אליה. כגבר נשוי עשרות שנים וכולם יסכימו איתי ברור שאשה גם הפעם עשתה עושה ותעשה לו את המוות והוא מסכן תמים איש טוב אפילו לא חשב שמקליטים אותו. הקיצור שטן האישה הזו.
    סגור
  • טען עוד
  • 9.
    לגבי גירושין
    סבא כואב 08/2023/10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הבן שלי ואשתו התגרשו לפני השנתיים. אישתו רצתה להתגרש אחרי 13 שנה הוא כל הזמן עבד והיא היתה רוב הזמן בבית אחרי הגירושין הסתבר שמצאה מיהו (כנראה עוד כשהיו נשואים) בעת שטיילה עם הכלב ... הילדים מאז הגירושין לא יודעים את נפשם... האמא מסיתה אותם כנגד האבא... היא מתעקשת שהיא שקובעת להם איך ומה.... פתאום הסבא והסבתא הם "אשכנזים דפוקים".,. והילדים רוצים רק קוסקוס.... בקיצור מסכנים הילדים שלא אשמים... מסכן האבא שיניו בעבודה אינם רגועים... סוף שבוע פה וסוף שבוע שם ... יום שני יום רביעי אצל האבא..... השאר אצל האמא... גיהנום!!!!! והכל כי האמא משועממת ומטורללת... חבל שאין בית משפט שיכול לקחת הורה מטרלל ולהעניש אותו במלקות.....
    סגור
  • 8.
    יעל בר זוהר
    סברינה 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לא שייך לך .את חיה יפה מאד עם המון המון כסף .אין לשפוט בכלל .גם נשים לא חסר להם בכלל.נבלות לא פחות
    סגור
  • 7.
    הכל מקדש לפרק משפחות!! האג׳נדה הבולשביקי ציונית!! (ל"ת)
    אמיתי 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 6.
    בגידה או לא בגידה
    ללללללה 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מסכימה איתך יעל על חוסר אמון. לפרק כשרוצים לפרוק עול קשה להיות אמא מוחצנת ומשעמם להיות עם גבר אחד. אולי דניאל יחשוף את א' וכך נדע את האמת. זה היה יותר מעניין
    סגור
  • 5.
    יש לך זמן
    מיקי 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יעל מתוקה עם יש לך זמן אני מזמין אותך לדייט
    סגור
  • 4.
    לכי שמרי נידה,, מטונפת ולא אמינה בשיט (ל"ת)
    חפרנית זהב מגיל 0 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • תשתדלי לשתות את נידתך
    מאיר 08/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הטומאה יוצאת ממך למרחקים
    סגור
  • 3.
    רוב הנשים מגזימות ומשקרות ורוב הגברים אומללים
    רן 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    7 2
    וכל זה בעזרת המערכת שמעודדת את הנשים שלהן יש עזרה והכוונה, תמיכה והדרכה שמעודדת אותן לפרק את מערכת היחסים.
    סגור
  • 2.
    חיים אתגר הוא שקרן ! שקרן!!! מה זה השטויות האלו?
    מיכי 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    9 7
    שוב פעם ללכלך על המדינה . שטויטת . נשים היום הן כל יכולות ! ואנחנו לא יודעעם מה היא המצחאה וכמה ובמה הוא הורשע לבסוף. היא לא נראית אישה בן אדם טוב מרגע שבגדה והעיניים שלה היו בחוץ , גנררה שם מתחילה השנאה הרוע לבעבע
    סגור
  • בושה
    חני 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מאיפה ההמצאה של הבגדה?
    סגור
  • 1.
    עוד סתומה
    אריאל 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    9 6
    כמה סתומה אפשר להיות?
    סגור