ויראלי

יעל בר זוהר מתרסקת: "הלב נשרף. לא מבינה, בושה!"

יעל בר זוהר הגיבה בזעזוע עמוק להחלטת בית המשפט לשחרר למעצר בית את הגננת אילנה קובר, שמואשמת ב-380 מקרי התעללות בילדים בגנון שבבעלותה: "לא מבינה איך ולמה? אחרי כל ההתעללויות האלה. הלב נשרף - חייבים לעשות סוף לגננות המתעללות האלה"
מערכת ice |  5
יעל בר זוהר (צילום אינסטגרם/ יעל בר זוהר)
השופט נאסר אבו טהה החליט ביום שלישי האחרון לשחרר את אילנה קובר המתעללת למעצר בית ללא תנאים מגבילים. בנוסף, השופט אבו טהה חייב את קובר להפקיד ערבויות שונות בסכומים שונים. בנוסף, השופט אסר על כניסת ילדים ותינוקות אל ביתה. בנוסף, השופט הטיל עליה צו איסור יציאה מהארץ.
מי שהגיבה בזעם, בכאב גדול ובזעזוע עמוק להחלטה של בית המשפט בעניינה של אילנה קובר היא השחקנית ומגישת הטלוויזיה, יעל בר זוהר, שכתבה בסטורי שלה באינסטגרם כך: "בושה!!! לא מבינה איך ולמה? אחרי כל ההתעללויות האלה. הלב נשרף - חייבים לעשות סוף לגננות המתעללות האלה".

עונש זה מגיע לאחר שהפרקליטות דרשה מהשופט לעצור את קובר עד תום ההליכים המשפטיים ולקחת ממנה את הנכסים השייכים לה. בחודש מאי קובר נעצרה לאחר שנחשדה באלימות כלפי ילדים בפעוטון שבבעלותה. קובר מואשמת בלא פחות מ-380 מקרים של התעללות. הורי הילדים הנמצאים בגן מתכננים למחות מתחת לביתה של קובר. ההפגנות צפויות להתקיים מדי יום.
אמא של אחד מהילדים הנמצאים בגן מסרה למעריב כי: "ההחלטה לשחרר אותה למעצר בית מקוממת אותנו מאוד. היא תהיה במושב, כאילו בנופש, עד לגזר הדין שלה. אפילו אזיק אלקטרוני לא שמו עליה, שחררו אותה פשוט עם כלום. אנחנו לא נשתוק על השחרור הזה. נעשה הפגנה מול הבית בו היא תהיה עצורה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    תגובה
    צמנה 08/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצד אחד את ממש מזועזעת מאלימות נגד נשים ומצד שני ראי שהמתעללות הן נשים במעונות ובפעוטונים
    סגור
  • 4.
    מה זה מעצר בית ללא תנאים מגבילים? כתבה לא מקצועית. (ל"ת)
    יוני 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    לא רוצים רפורמה. נכון? או רק כאשר מתאים לכם
    איליי 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    צבועים
    סגור
  • 2.
    שמישהו יסביר לעם ישראל שאנחנו מחויבים ללמד את הילדים תו
    ענבל מימון שבו 07/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בריאות איתנה לתינוקות/הילדים שפגעו בהם?????????? עונש מוות ביסורים לגננות מתעללות עם ישראל תחזרו בתשובה הגענו לסוף לכאורה
    סגור
  • 1.
    אבל אתם לא רוצים רפורמה אז אל תבכו. (ל"ת)
    שי 07/2023/13
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור