ויראלי

אייל גולן במהלך מרגש: הסטורי המסתורי והרומנטי נחשף

אחרי שהסטורי שלו בו כתב 'שלום אהובתי..' גרם לסערה ברשת, הסיפור האמיתי נחשף עם שיר חדש אותו פרסם גולן לפני שעה קלה
תום נחום |  4
אייל גולן (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס)
הקאמבק של אייל גולן ודניאל גרינברג ממשיך להעסיק את מדורי הרכילות, כאשר אחרי מספר חופשות משותפות בחו"להאחרונה שבהן גם עם הילדים, נראה שהשניים עלו על המסלול ובדרך לקאמבק מרגש ולמען האמת, גם די מפתיע, אם כי הסטורי המסתורי שהעלה אייל גולן לאינסטגרם שלו טרף את הקלפים והצית ספקולציות שנסיון הקאמבק בין הזמר לבין גרושתו קרס - אם כי כעת מגיעה התשובה לחרושת השמועות.
בסטורי שעורר לא מעט סימני שאלה בקרב המעריצים האדוקים של הזמר אייל גולן, שגם ספג לאחרונה לא מעט ביקורות על רקע הדיווחים על הקאמבק עם דניאל גרינברג, גולן כתב שתי מילים שגרמו לסערה ברשת: "שלום אהובתי..", האופציות שעלו על הפרק טענו להתייחסות לקשר עם דניאל גרינברג או תגובה לראיון התוקפני של האקסית רוסלנה רודינה, אך כעת מסתבר כי מדובר בשיר חדש של הכוכב - 'שלום אהובתי'.

השיר שפורסם לפני שעה קלה ביוטיוב והספיק כבר לצבור 21,500 צפיות, הינו שיר שקט בסגנון השירים הישנים יותר של גולן מתחילת הקריירה שלו, כאשר מילות השיר, אותו כתבו והלחינו רותם חן, אופיר מלול ויהונתן בן סימון, הן כך: "שלום אהובתי, תראי אותי עומד על סף הדלת. בעולם הזה היום הכל זמני ורק את נשארת. קשה להאמין שבועיים גם השמש משקרת. אני זוכר כשאת הלכת רחוק אני צעקתי בשקט. אין זמן יפה יותר כשאת כבר במקום אחר, אולי תבואי עד אליי. וכמה זה כואב, הלוואי שמישהו יתקן לי את הלב, נראה לי שהוא לא עובד הוא מקולקל או מקולל. בלילה געגוע מתגנב עד למיטה שלי, כבר אין יותר דמעות ואין יפה שלי. תגידי איך אפשר בכלל להיות שלך, כשאין אותך, כשאין אותך יותר. שלום אהובתי, הלב שלי מזמן הרים ידיים, אפילו עוד שקיעה של בין ארבעים כבר לא מנחמת. אין זמן יפה יותר כשאת כבר במקום אחר, אולי תבואי עד אליי. וכמה זה כואב, הלוואי שמישהו יתקן לי את הלב, נראה לי שהוא לא עובד הוא מקולקל או מקולל. בלילה געגוע מתגנב עד למיטה שלי, כבר אין יותר דמעות ואין יפה שלי. תגידי איך אפשר בכלל להיות שלך כשאין אותך, כשאין אותך יותר".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    חי
    חי 08/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יצא סמרטוט אחרי שפיררו אותה כולם חוזר אליה
    סגור
  • 3.
    נמאס לשמוע משני האנשים האלה (ל"ת)
    רמי 08/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    אייל גולן
    אליהו 08/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מילים יפות הלוואי שזה היה נכון
    סגור
  • 1.
    ערביים או ארבעים
    אבשלומה קור 08/2023/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מישהו השתגע, כמה קשה השפה העברית כשהולכים לים במקום לשבת בכיתה וללמוד לשון.
    סגור