ויראלי

אייל גולן מודה בקאמבק? "הקן המשפחתי שלי, כל חיי"

אחרי שתי חופשות משותפות בתוך שבועיים בלבד וצילומי פפראצי שלא מותירים מקום לספק - האם אייל גולן מודה במהות הקשר המתחדש בינו ובין דניאל גרינברג?
מערכת ice |  6
אייל גולן דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
חרושת של שמועות מסתובבת בימים אלה בנוגע לסטטוס של הפרודים אייל גולן ודניאל גרינברג שנראים צמודים במיוחד בימים האחרונים שהביאו איתם לא מעט רמזים, צילומי פפראצי משותפים, וחופשות משותפות.
הסאגה התחילה לפני כשבועיים בחופשה זוגית משותפת של הפרודים במיקונוס שטרפה את הקלפים וגרמה לכולם לחשוב שהשניים בדרך לקאמבק שאף אחד לא ציפה לו. אלא שלגולן עצמו היתה תשובה לכל התוהים.
באינסטגרם שלו, אייל גולן הגיב לראשונה לאפשרות לקאמבק עם גרושתו ואם ילדיו דניאל גרינברג, בפוסט שהעלה: ״אהובים שלי יקרים, בואו נעצור רגע ונפסיק עם הספקולציות. נסעתי לחופשה ביוון עם כמה זוגות חברים טובים ועם דניאל גרושתי המהממת. נסענו כחברים הכי טובים שיש, כהורים לשני ילדים מהממים, שרק טובתם לנגד עינינו".
עוד הוא כתב: "אני ודניאל בקשר מדהים ואנחנו לפני הכל חברים טובים, במידה ונחליט לחזור זה יקרה רק שנהיה בטוחים שאנחנו עושים את הדבר הנכון לנו ולשני המלאכים שלנו".
לסיום הסביר הזמר: "כשנחזור מהחופשה גם אם זה לא לזוגיות, אין לנו ספק שהשהות שלנו יחד באותו מקום, רק תהפוך אותנו לחברים הכי טובים ותחזק את הקשר שלנו למען הילדים שלנו שאנחנו כל כך אוהבים״.
 

אך לא עברו שבועיים והשניים שוב סיפקו לא מעט חומרים לחשדות חוזרות כשיצאו לחופשה קצרה בקפריסין עם ילדיהן המשותפים וגם שם נראו צמודים ביותר.
היום סיכם גולן את החופשה באלבום באינסטגרם, שדווקא לא כללה צמונה זוגית של השניים אך בהחלט כללה גם תמונות של הפרודה, שלא שכח להזכיר בשם חיבה ייחודי, "חופשה מדהימה עם דנצ׳ו והאהובים שלי. מסוג הרגעים שאני פשוט מתנתק מהכל ומתמלא באושר טהור וסיפוק אדיר מהקן המשפחתי שלי שהוא כל חיי".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    גאה ושמחה בכם תהא ברכת השם עליכם (ל"ת)
    רת 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    גולן והקנים שלו
    א 08/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נמאס אתם לא מענינים . יש לך הרבה קינים. את מי זה מעניין חזרתם לא ? כן לא דיי!
    סגור
  • 4.
    שמחה בשבילכם
    שוש 08/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזל טוב בריאות אושר שפע ישרה בביתכם משפחה יקרה ואהובה
    סגור
  • 3.
    בהצלחה
    זהבית אוחנה 08/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיהיה לכם בהצלחה תגדלו את הילדים בנחת הכי חשוב שתהיו מאושרים ומה שכולם כותבים ואומרים זה כבר לא חשוב העיקר שהילדים מאושרים
    סגור
  • 2.
    עלובי החיים
    עלוב סמרטוט 08/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סמרטוט זקן סנילי ??
    סגור
  • 1.
    דניאל
    אביעד דרורי 08/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שלא תחשוב לחזור אליה גם בצחוק ,טסה איתך לחו"ל,חזרתם טסתם עם הילדים חזרתם טסה עם החברות שלה ,זאת אמא טובה ? אתם עושים צחוק ,זאת אישה שאוהבת פרסום בלויים וכסף ,תברח כל עוד נפשך בך !
    סגור