ויראלי

הבן של אייל גולן במהלך ענק: הקריירה עולה שלב

בנו הבכור של אייל גולן, ליאם גולן, ממשיך להזניק את הקריירה המוזיקלית שלו עם סינגל שלישי בדרך לאלבום בכורה 'תראי שננצח'. האב הגאה פרגן: "כמה שאני גאה בו", האם אילנית לוי ריגשה: "ניצחתי בחיים האלה שאתה הילד שלי", וגם: מה היה לדניאל גרינברג להגיד?
תום נחום |  5
אייל גולן ןליאם גולן בגולסטאר (צילום צילום מסך מגולסטאר)
בנו הבכור של אייל גולן, ליאם גולן, ממשיך להזניק את הקריירה המוזיקלית שלו והולך בדרכו של אביו, כאשר הוציא אמש (חמישי) שיר חדש, סינגל שלישי בדרך לאלבום ראשון, ולראשונה, מדובר בשיר קצבי, כאשר פרסם את הסינגל 'תראי שננצח', שהספיק בינתיים, תוך פחות מ-24 שעות, לצבור יותר מ-75 אלף צפיות ביוטיוב, כאשר הפרגונים בסטורי באינסטגרם ממשיכים לזרום, וחלקם מרגשים במיוחד.
כאשר פרסם את השיר בסטורי שלו כתב ליאם כך: "'תראי שננצח', שיר חדש שיוצא אליכם וראשון שלי שהוא קצבי, מרים ואחר ממה שעשיתי עד עכשיו. אז אני מחכה לראות אתכם בסטורי מרימים איתו במסיבות, ברכב, עם החברים או סתם ככה עם עצמכם. תהנו".

מי שמיהרו לפרגן הם כמובן המשפחה, כאשר האב הגאה אייל גולן כתב: "הנסיך שלי בשיר חדש ומהמם, וכמה שאני גאה בו. כנסו להרים לו". האם אילנית לוי ריגשה לא פחות כאשר כתבה: "אני ניצחתי בחיים האלה שאתה הילד שלי. בהצלחה אהבת חיי", כאשר גם אחותו הקטנה, אלין גולן, שהפכה לכוכבת עולה במוזיקה הישראלית בעצמה, פרגנה: "הלב שלי בשיר חדש וממכר, לרוץ לשמוע!!".
מי שעוד פרגנה, וככל הנראה מנסה להמשיך ולחזק קשרים עם ילדיו של אייל גולן על רקע החופשות המשותפות לאחרונה שהובילו לשמועות רבות על קאמבק זוגי, היא גרושתו של אייל ואם שניים מילדיו, דניאל גרינברג, שכתבה: "מהמם חיים שלי, איזה בוםםםםם", כאשר בנוסף, גם כדורגלן העבר האגדי, חיים רביבו, עשה כבוד וכתב בסטורי: "בהצלחה לנסיך".

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    הוא זמר כמו שאבא שלו מדען חחחח
    ?? 08/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משעמם .. אין לו את זה,אבא שלו עוצמתי טבעי זורם יודע לשיר ולרגש עם גוונים בקול ושליטה מלאה ..השיר אצל האבא כמופלסטלינה ביד.יודע אתהעבודה...הבן ממש אפור נרדמתי עדיף שלא יתבזה,זמר הוא לא..
    סגור
  • 4.
    תגובה
    אפרת 08/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליאם החמומ, איזה שיר מהמם,ואיזה מוכשר אתה עלה והצלח שנה מבורכת בה'.
    סגור
  • 3.
    ליאם גולן
    קרדאי 08/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שישיר באמבטיה וישאיר אותנו לבד
    סגור
  • 2.
    איזה קול מיוחד
    יעל 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שיהיה לך בהצלחה ,הקול שלך ממש נעים לאוזן.
    סגור
  • 1.
    הבן של אייל גולן
    לריסה 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    במקום לדחוף אותו לילמוד משהו טוב זה מה שהיה צפוי ? לא משקיעים בילדים הם משקיעים בעצמם בלבד.עוד תימני ישיר בנס .
    סגור