ויראלי

נחתו בשדה התעופה וגילו: תכשיטים בשווי 70,000 דולר נגנבו

משפחת אגראווי שכחה את התיק שלהם ובו תכשיטים בשווי של כ-70,000 דולר בשדה התעופה, זמן קצר לאחר מכן כאשר הבחינו בחסר, חייגו לשדה התעופה שם טענו, התיק ריק
מערכת ice | 
תכשיטים (צילום freepik)
משפחת אגראווי שנחתה בשדה התעופה לוגן שבבוסטון בארצות הברית כבר עלו על המונית על מנת להגיע ליעדם, אך לפתע נזכרו ששכחו תיק ובו תכשיטים בשווי של כ-70,000 דולר. 
אם המשפחה ראקה מספרת ל-new york post כי ברגע שהבחינו בכך בעלה וינט, חייג ישר למשטרה: "בעלי חייג למשטרה מיד, למזלנו הם יכלו למצוא את התיק לאחר רבע שעה." לצערם של משפחת אגראווי, הם גילו כי התיק המבוקש, נמצא ריק: "השוטרים הבחינו כי התיק היה פתוח וריק".
ראקה מספרת כי בנוסף לשווי התכשיטים, יש להם ערך רגשי גבוה. בתיק הייתה שרשרת שראקה קיבלה לכבוד החתונה שלה, אותה שרשרת מועברת במשפחה במשך מספר דורות. בנוסף, בתיק היה שעון סייקו יקר במיוחד השייך לוינט.
"ככה מראים אהבה בתרבות ההודית", ראקה הוסיפה ואמרה: "אני חושבת שאנשים למדו את התכשיטים הייחודים של כל תרבות, הם יודעים לזהות את הערך הכלכלי שבהם."
שוטרי תחנת מסצ'וסטס ניגשו ישר למצלמות האבטחה של נמל התעופה, שם הם אספו ראיות ועקבו אחר הגנב. בסופו של דבר, השוטרים עצרו גבר בן 47 והצליחו לאתר את התכשיטים הגנובים והאהובים של המשפחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה