ויראלי

צביקה הדר נפרד מהקולגה: "בלתי נתפס, יהי זכרו ברוך"

צביקה הדר, שהיה חברו של זבולון מושיאשווילי, כוכב הסדרה שמש שמת בגיל 52 לאחר מאבק במחלה, סיפר כי לפני מותו הוא שמר בסוד את דבר מחלתו ולא שיתף את החברה במצב בריאותו. הוא חשף: "בשנים האחרונות היו שמועות רבות על כך שהוא אינו בקו הבריאות והוא חולה"
מערכת ice |  1
צביקה הדר לומדת אנגלית עם Singit (צילום צילום מסך מסרטון)
ידיעה עצובה מאוד לחובבי הטלוויזיה הישראלית. השחקן זבולון מושיאשווילי, שידוע בעיקר בזכות הדמות 'ששי' שגילם בסדרה ״שמש״, בכיכובם של צביקה הדר וגלית גיאת הלך הלילה (אור לשישי) לעולמו בבית החולים הדסה עין כרם.

מושיאשווילי, שהיה בן 52 בלבד במותו, נאבק בתקופה האחרונה במחלה קשה בכבד. לאורך השנים הוא שיחק במספר סרטים בהם: ״עם קצר״, ״עפולה אקספרס״, ״מפטיר״, ״שושנה חלוץ מרכזי״ ועוד.
צביקה הדר, שהיה חברו של מושיאשווילי סיפר כי לפני מותו הוא שמר בסוד את דבר מחלתו ולא שיתף את החברה במצב בריאותו. ב-ynet הוא חשף: "בשנים האחרונות היו שמועות רבות על כך שהוא אינו בקו הבריאות והוא חולה".
עוד הוא סיפרה: "אבל כשדיברנו הוא אמר שהכל די בסדר ולא סיפר על זה לאף אחד. איש טוב מלא בחלומות, זה בלתי נתפס, זבולון בלשון עבר. השמש של זבולון שקעה, יהי זכרו ברוך".
עוד הוא כתב בסטורי שהעלה: "הכרתי את זבולון כשסיים בית ספר למשחק....בטלוויזיה בפעם הראשונה שלו עשיתי איתו מערכונים ב'עשינו עסק' בסוף כל פרק. אחר כך בתפקיד שוליית הקוסם בסרט עפולה אקספרס והשיא כמובן שליהקנו אותו לתפקיד האלמותי של ששי בשמש".
הדר המשיך בסטורי וחשף מה היו התכניות לקאסט המיתולוגי של הסדרה: "בשנים האחרונות פחות היינו בקשר הדוק, אבל נפגשנו לעיתי החבורה וצחקנו על כל כך הרבה חוויות ואמרנו שבסוף נעשה אולי איזה איחוד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שחקן נהדר!
    שי לי 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כואב הלב...
    סגור