תרבות ופנאי

אחרי הפרידה מריטה- זו הזוגיות החדשה של כוכב שמש

מתקדם הלאה. צ'רלי בוזגלו, האקס של הזמרת ריטה, כבר מצא אהבה חדשה. מיטל פארן, הצעירה מבוזגלו בשני עשורים, פרסמה תמונות של השניים שנראים קרובים מתמיד
מערכת ice |  1
צ'רלי בוזגלו ומיטל פארן (צילום צילום מסך אינסטגרם)
הסימנים מראים כי הפרידה בין צ'רלי בוזגלו בן ה-59 והזמרה ריטה היא סופית אחרי כחמש שנות זוגיות ולאחר ניסיון קאמבק קצר שלא צלח. החותמת לסיום היחסים ניתנה עם תחילת היחסים של כוכב שמש לשעבר עם מיטל פארן בת ה-38, גרושתו של מושיק פארן, בנו של דני פארן, אחד ממפיקי הטלוויזיה הבולטים בישראל. פארן פרסמה תמונות של השניים באינסטגרם בו הם נראים צמודים.
לבוזגלו, עורך דין בהכשרתו, ישנם שני בנים מעורכת הדין שלי עמרמי בוזגלו, לה היה נשוי עד התאבדותה ב-8 בדצמבר 2016. כאמור, הוא היה בזוגיות עם הזמרת ריטה משנת 2017 עד לפרידתם וכעת החל לצאת עם פארן הצעירה ממנו ביותר משני עשורים.

פרט להיותו בן זוגה לשעבר של ריטה הוא מוכר בזכותו תפקידיו השונים כיוני שחם ב"רמת אביב ג'" וכמאנו בארי בתוכנית "שמש". בנוסף, בוזגלו, בוגר ביית הספר לאומנויות הבמה בית צבי, הגיש במשך שנים רבות מגוון תכניות בקול ישראל ואף שיחק במשך למעלה משני עשורים בהצגות "יוליוס קיסר" ו"הבחורים בדלת ממול". בשנת 2005 הוא סיים ללמוד משפטים בהצטיינות במרכז האקדמי למשפט ולעסקים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נומטוב
    מוצי 11/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וולקם מיטל. יפמפם אותך וימשיך
    סגור