נדל"ן ותשתיות

בדרך לקאמבק? ג'יזל וטום בריידי שכנים

האם מדובר על גירושים ידידותיים או בדרך לקאמבק? ג'יזל החליטה לרכוש אחוזת ענק בסמיכות למקום מגוריו של גרושה הטרי, טום בריידי
מערכת ice | 
גיזל ובריידי (צילום אינסטגרם)
מספר שבועות לאחר שהכריזו כי הם מתגרשים, ג'יזל בונדשן רכשה בית בסמיכות לביתו של טום בריידי במיאמי ביץ', פלורידה. הבית המדובר הינו אחוזה המשתרעת על 6600 מ"ר וכוללת בתוכה אולם קולנוע ביתי, חדר כושר וחדר משחקים לילדים ועלותה 11.5 מיליון דולר.
אתר הרכילות TMZ מפרסם כי מקורבים לזוג הגרושים הטרי מספרים כי מיקום הבית אותו רכשה ג'יזל אינו מקרי והיא עשתה זאת על מנת שיוכלו לשמור על הורות משותפת ולהקל על שני הילדים המשותפים שלהם.

רק לאחרונה פורסם כי ג'יזל רכשה בית אחר, צנוע יותר, במיאמי ביץ' עוד בפברואר השנה. רכישת הבית, שעלותו כ-1.25 מיליון דולר וגודלו כ-470 מ"ר, הגיע מתוך מטרה שישמש אותה כמקום מגורים זמני עד שכל ענייני הגירושים יגיעו לסיומם. כעת הם הגיעו לסיומם וג'יזל משדרגת עצמה לבית מגורים גדול משמעותית.
כזכור, ג'יזל פרסמה פוסט בו שיתפה בתחושותיה לאחר השלמת הגירושים – "מכל הלב, אני מודה על הזמן שלנו יחד, טום. אנחנו השלמנו כעת את הליך הגירושים. העדיפות שלי הייתה תמיד טובת ילדינו שאני כה אוהבת. שנינו נמשיך לשתף פעולה ולהעניק לילדינו את כל מה שהם ראויים לו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה