רכילות עסקית

ג'יזל רכשה בית צנוע למגורים - עוד לפני הגירושין

מתברר כי הגירושים של טום בריידי וג'יזל היו באוויר הרבה לפני השמועות. ג'יזל דאגה לרכוש בית שישרת אותה לתהליך הארוך של הגירושים כבר בחודש פברואר
מערכת ice | 
גיזל ובריידי (צילום אינסטגרם)
בימים האחרונים טום בריידי וג'יזל בונדשן פרסמו כי השמועות על גירושיהם נכונות והשמועות דיברו על כך שמה ששבר את גב הגמל היה חזרתו מפרישה של בריידי 40 יום לאחר שהכריז כי הינו פורש. כעת מתברר כי הגירושים היו באוויר עוד לפני חזרתו מפרישה.
בניו יורק פוסט מתפרסם כי ג'יזל רכשה לעצמה בית במיאמי ביץ' עוד ב-28 בפברואר. באותה התקופה בריידי עדיין היה בתקופה "הפרישה" שלו ונראה כי היא הכינה את הקרקע לעזיבתה. על פי הדיווח, היא רכשה את הבית שישמש אותה כמקום מגורים זמני עד שכל ענייני הגירושים יגיעו לסיומם.
הבית אותו היא רכשה הוא צנוע משמעותית למה שהיא רגילה, אך עדיין מדובר בבית יוקרתי. הבית בגודל של 470 מ"ר ובו שלושה חדרי שינה ושלושה חדרי שירותים ומחיר רכישתה היא כ-1.25 מיליון דולר.
כזכור, ג'יזל פרסמה פוסט בו שיתפה בתחושותיה לאחר השלמת הגירושים – "מכל הלב, אני מודה על הזמן שלנו יחד, טום. אנחנו השלמנו כעת את הליך הגירושים. העדיפות שלי הייתה תמיד טובת ילדינו שאני כה אוהבת. שנינו נמשיך לשתף פעולה ולהעניק לילדינו את כל מה שהם ראויים לו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה