ויראלי

ארי שמאי מקבל התנצלות מפתיעה: "חטאתי, עליי לתקן זאת"

אחרי שהשתלח בשמאי, שי גולדן העלה פוסט התנצלות בו כתב: "אני מתנגד נחרצות לדברים שאמר ארי שמאי. הם הרגיזו והכעיסו אותי וחשבתי שהם גם שגויים ופסולים ופגומים וגם מסוכנים לערוץ; ודעתי לא השתנתה. אבל, וזה אבל גדול: הסגנון בו השמעתי את הבקורת היה מתחת לרמתי, אלים ובוטה, ובהחלט לא כפי הנדרש מאיש תקשורת"
מערכת ice |  5
עורך הדין ארי שמאי בתכנית הפטריוטים (צילום מסך ערוץ 14)
רק לפני פחות משבוע, עורך הדין ארי שמאי גרם לסערת ענק סביב ערוץ 14, כאשר השתתף בתכנית 'הפטריוטים' של ערוץ 14, ואמר בהתייחסות לחוק טבריה הפרסונלי כי 'הגיע הזמן לשחרר את ארי שמאי' ונענה במחיאות כפיים מהקהל, למרות נסיון של הפאנליסטים וכמו כן, גם המגיש, ינון מגל להסתייג מדבריו. מי שיצא נגדו בחריפות היה מגיש תכנית הבוקר שי גולדן, שהיום (חמישי) בחר לחזור בו ולהתנצל.
גולדן העלה פוסט התנצלות בו כתב: "אני מתנגד נחרצות לדברים שאמר ארי שמאי. הם הרגיזו והכעיסו אותי וחשבתי שהם גם שגויים ופסולים ופגומים וגם מסוכנים לערוץ; ודעתי לא השתנתה. אבל, וזה אבל גדול: הסגנון בו השמעתי את הבקורת היה מתחת לרמתי, אלים ובוטה, ובהחלט לא כפי הנדרש מאיש תקשורת". 
עוד הוסיף: "יש דרכים להעביר בקורת, קשה ככל שזו תהיה, מבלי להדרדר לסגנון ולטון ולטקסט כה אלים. ארי תמיד היה אדם נדיב והוגן ומקסים עמדי, וחטאתי לו בדרך בה הבעתי את זעמי. עבורי זה שיעור ולקח להיות מתון יותר במילותיי, גם כאשר הדם רותח בעורקים. חטאתי לו כאדם, ועליי לתקן זאת".

לשאלות העוקבים הוא השיב כי הוא התנצל גם באופן אישי כלפי שמאי ועל כן קיבל לא מעט פירגונים מהעוקבים שביקרו אותו תחילה על כך שמיהר להגיב ועל כך שהגיב בצורה קשה מדי: "אוהב אותך שי, אתה איש ישר והגון ,צופה בך כל בוקר אכן מונולוג צורם זה היה. אבל זכותך לדבר כך ...וזכותך גם להתנצל", "גם לא קשה להביע התנצלות בפניו לא על המהות אלא על השפה הבוטה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אריה שמאי
    רפאל 07/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחזור
    סגור
  • 3.
    ארי שמאי
    מתי 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 4
    בחור ישראלי סבבה מדבר פשוט ויודע אמת,אז הייתה פליטת פה לאחרים יש גם מעשים רעים ולא מתנפלים עליהם כמו ערפדים ערוץ 14 נבהל ולא נהג כשורה.
    סגור
  • 2.
    הסגנון דווקא היה מעל לרמתך. לפחות העובדות אמיתיות! (ל"ת)
    אייל 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 1.
    לא לסתום פיות
    אחת שאיכפט לה 08/2023/05
    הגב לתגובה זו
    7 2
    ארי שמאי אמר מה שאמר זו דעתו ובודאי לא דעתי אבל לא ראיתי שמפטרים אדם על דעותיו בערוצים אחרים ראו דבריהם של אהוד ברק וממשיכים לדבר איתו וכנ"ל אולמרט וגם בערוץ 14 מביאים כתבים מהארץ וכן אנשים עם דעות שונות מה נבהלתם ערוץ 14 רציתם לטהר את הערוץ ולמרות הטהור לא רוצים לפרסם אצלכם,לא נראה שהייתם צריכים לפטר חבל אני אוהבת לראות את הערוץ גם בזכות זה שאתם לא סותמים פיות אז מה קרה עם שמאי אמר מה שאמר ולא חושבת שהתכוון אלא השווה את זה לחוק פרסונלי...מה קרה לכם ערוץ14???
    סגור
  • אין ברירה
    יוסף 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רק מחכים לתרוץ להגיש עתירה לסגור את הערוץ. לא לתת לשים להם את הסכין ביד...עדיף ערוץ חכם ומדבר מערוץ צדיק ומושתק.
    סגור