תקשורת ומדיה

שי גולדן נגד ארי שמאי: "ירדת מהפסים, אידיוט"

מגיש ערוץ 14, שי גולדן, במתקפה חריפה נגד ארי שמאי שקרא במהלך 'הפטריוטים' לשחרור יגאל עמיר וגרם לסערה: "טענה ילדותית, טמטום מוחלט, יגאל עמיר לא ניסה לרצוח ראש ממשלה, אלא לשים סוף לדמוקרטיה הישראלית. ארי שמאי תתבייש לך, דברי הבלע שלך הם כתם על ראשך, בושה וחרפה. ולכל אלו שמחאו כפיים - אתם אידיוטים"
מערכת ice |  2
שי גולדן (צילום ערוץ 14)
עורך הדין ארי שמאי גרם לסערת ענק סביב ערוץ 14, כאשר אמש (ראשון), במסגרת תפקידו כפאנליסט ב'הפטריוטים' של ערוץ 14, אמר בהתייחסות לחוק טבריה הפרסונלי כי 'הגיע הזמן לשחרר את ארי שמאי' ונענה במחיאות כפיים מהקהל, למרות נסיון של הפאנליסטים וכמו כן, גם המגיש, ינון מגל להסתייג מדבריו, כאשר בהמשך ערוץ 14 החליט להודיע כי שמאי לא יחזור לעולם להגיש בערוץ בעקבות דבריו הקשים, כאשר כעת, מגיש ערוץ 14, שי גולדן, יצא למתקפה חריפה נגד שמאי במונולוג שלו ב'ישראל הבוקר' בערוץ 14.
שי גולדן: "ארי תגיד, מה אתה ירדת מהפסים? מה אתה עושה? מה אתה אומר? מה עבר עליך? מה חשבת? יש חוקים פרסונליים בישראל, אייכמן הוצא להורג בגלל חוק פרסונלי נגד נאצים, כשאנחנו קוראים לעונש מוות למחבלים זה גם חוק פרסונלי, יש מעשים שיש עליהם ענישה פרסונלית, אישית, ספציפית, מדויקת, והמעשה שביצע יגאל עמיר דורש חקיקה אישית, פרסונלית, נקודתית, כי לא היה מעשה כזה בהיסטוריה של המקום הזה, וכנראה גם בהיסטוריה של עמנו לא היו מעשים רבים חמורים ממנו. להשוות את חוק טבריה לזה זה במקרה הטוב טמטום".
 
"אני נסער מאוד בגלל הטענה המגוחכת, המטומטמת, ההזויה, הלא קשורה לשום דבר, כל כך ילדותית, פשוט טמטום מוחלט, יגאל עמיר ניסה לא לרצוח ראש ממשלה, אלא לשים סוף לדמוקרטיה הישראלית, לשים סוף למשחק הבסיסי ההוגן של הכרעת הציבור פה, ואנחנו היום מקוננים על זה שהשמאל, האופוזיציה, לא מכבדת את הכרעת הרוב, וזה מה שעשה יגאל עמיר, שניסה להוריד ראש ממשלה באמצעות כדורים, באמצעות נשק, מהשלטון, אז איך אפשר עכשיו שמישהו יטען שיש לכבד את הכרעת הרוב ויצדיק את יגאל עמיר או יותר נכון יקרא לשחרורו, האיש הזה ניסה לרצוח את הדמוקרטיה הישראלית".
"אני יודע שייצגת אותו, אבל איזה פיגוע עשית לערוץ 14, ולעוד כל כך הרבה עיתונאים טובים שעושים עבודתם נאמנה, שהם אנשים מתונים, ועיתונאים ישרים והגונים. בגללך מר שמאי, כל התקשורת נגד ערוץ 14 עכשיו, זה עליך ובגללך, הכתמת את כולנו, ולאלה שמחאו כפיים בקהל אני יכול להגיד - אתם אידיוטים, פשוט אידיוטים, אי אפשר לשמור על קור רוח מול דבר כזה. כל הכבוד להנהלת הערוץ שאמרה שאתה לעולם לא תשדר יותר בערוץ".
"מי שחושב שהדברים שאני אומר זה שמאל אז סבבה, אני איש שמאל. ארי שמאי תתבייש לך, דברי הבלע שלך הם כתם על ראשך, בושה וחרפה המטת על עצמך ולצערי גם על כולנו ועל הדרך הזקת ופגעת בכל הימין בישראל ובערוץ 14. אידיוט אחד זרק אבן לבאר ולך תדע כמה חכמים יצטרכו להוציא אותה, אם בכלל אפשר יהיה, את הדבר הזה ייקח הרבה זמן לתקן".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שי גולדן מה הבעיה שלך
    ספי 11/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה שיד בעיה אצלך. נתון להצפות רגשיות ואימפולסיביות. מי היה נותן לנתניהו להכנס לעזה. ני בכל הצמרת המודייעינית והצבאית חשב שצריך להכנס לעזה. מי בתקשורת ומעצבי דעת בץהקהל היה מרשה לנתניהו להכנס לעזה. האדמים הראשונים הם קהילת המודיעין שתפקידם ליעץ ולהתריע. לא עשו זאת. לנתניהו אחריות מינסטריאלית . אבל אם יאמר משהו הכי קטן בנוגע לאחריותו ישר ידרשו כל "אוהביו" שיתפטר. זאת שאיפת חייהם מזה שנים. לכן שי . כדאי שתרסן את עצביך האימפולסיביים . תן לנתניהו לעבוד עכשיו.
    סגור
  • 1.
    ערוץ 14
    ויויאן 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שי ערוץ 14 כל כולו נועד להאדיר אדם אחד בלבד וכל עובדה יתן לעגלה שתתאים למגמה הכללית .שופרו של המנהיג זה דיקטטורה
    סגור