תקשורת ומדיה

ינון מגל מסרב להתנצל: "אף צופה לא יחזור לקשת 12"

ינון מגל הגיב לדבריו של עו"ד ארי שמאי, שאמר בשידור ב'הפטריוטים' בערוץ 14: "הגיע הזמן לשחרר את המתנקש יגאל עמיר", וגרם לסערת ענק. עם זאת, את מגיש 'הפטריוטים' ינון מגל זה פחות הסעיר: "רק מזכיר לכם שעל 'החרדים האלה מוצצים לנו את הדם' קשת 12 לא רק שלא פיטרו את גלית גוטמן, הם אפילו לא השעו אותה לדקה! למי שמדבר על ערוצי הסתה ועוד בגיבוי מההנהלה"
מערכת ice |  4
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
בלגן ענק בערוץ 14. איש התקשורת, עורך הדין ארי שמאי, קרא בתכנית אמש (ראשון) בה השתתף כפאנליסט בתכנית "הפטריוטים", על חוק טבריה לשחרר את רוצח ראש הממשלה ושר הביטחון יצחק רבין ז"ל יגאל עמיר ולמרבה ההפתעה זכה גם למחיאות כפיים סוערות מהיושבים בקהל שגיבו את דבריו. עם זאת, ינון מגל, שהסתייג מדבריו של שמאי, סירב להתנצל על הדברים.
מגל כתב בסדרת ציוצים כך: "שום פליטת פה מיותרת לא תגרום לאף צופה לחזור אי פעם לערוץ 12. רק מזכיר לכם שעל "החרדים האלה מוצצים לנו את הדם" קשת 12 לא רק שלא פיטרו את גלית גוטמן, הם אפילו לא השעו אותה לדקה! למי שמדבר על ערוצי הסתה ועוד בגיבוי מההנהלה... המשך לילה טוב לכל בית ישראל. מוזר שלפיד עדיין לא הגיב על היציאה של ארי שמאי. בטח נרדם מוקדם".
 

שמאי אמר הדיון: "אני שמח לשמוע משפט אחד – שבג"ץ ובית המשפט העליון נגד חוקים פרסונליים – הגיע הזמן לשחרר את המתנקש יגאל עמיר, כי גם נגדו חוקקו חוקים פרסונליים". בפאנל דווקא ניסו לגרום לו לחזור בו ואמרו "לא לא", ינון מגל המגיש ביקש: "לא ניכנס לזה", אבל שמאי לא התנצל וגם לא נדרש לכך. 
כתוצאה מהסערה שנגרמה, מערוץ עכשיו 14 נמסר: "הדברים החמורים שאמר ארי שמאי משקפים את דעתו בלבד. לאור חומרת הדברים, מר שמאי לא יוזמן יותר להופיע בתכניות הערוץ".
 
'כוח קפלן' בתגובה לשידור בערוץ 14 בו קראו לשחרר את יגאל עמיר לתשואות הקהל: "בערוץ הבית של משפחת נתניהו מנהלים קמפיין לשחרור רוצחו המתועב של רה״מ רבין. ההסתה שהובילה לרצח יצאה מבית נתניהו - וכעת הקמפיין לשחרור הרוצח יוצא מהערוץ של נתניהו. אין בור תחתית אפל שערוץ התעמולה לא יתפלש בו. תדע כל חברה שמפרסמת בערוץ 14 כי היא תורמת ישירות לקמפיין לשחרור יגאל עמיר. יידע כל לקוח כי כספו מממן את ערוץ הרעל והתעמולה. הגיע הזמן להחרים את המפרסמים בערוץ14.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שושי, אני איתך. ישר כח. (ל"ת)
    יבפ 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ינון, אולי אף אחד לא יחזור ל12, אבל לא בטוח שנישאר ב14
    אלי 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    למה אתה בטוח שבגלל שלא יחזרו ל12 אז ישארו אצלכם ב14?? מה אנחנו קהל שבוי?? אם אתם לא יודעים לכבד דעות אחרות ונבהלים מערוצי תבהלה אחרים, אז למה אנחנו חייבים להשאר צופים שלכם?? תאמין לי יש הרבה מה לעשות במקום.. ואגב כדאי שתבדוק את הרייטינג שלכם בימים הקרובים.
    סגור
  • לכתך לשלום
    יוספוס 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נרגיש בחסרונך
    סגור
  • 1.
    ערוץ 14 ינון מגל לא מתנצל
    שושי 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    5 3
    כמה קנאה ורוע יש לכתבים בשטר הערוצים ולאנשי המחאה ההזויה, לא יעזור לכם כלום ירוץ 14 ימשיך לתת שידורים ערכיים אמיתיים ונכונים וחלק עמק של העם ימשיך לצפות בערוץ בשמחה והאהבה, מי שרוצה רגיעה נפשית יצפה רק בערוץ 14 (אפשר גם לצפות באילה חסון המדהימה) אך ורק ערוץ 14
    סגור