תקשורת ומדיה

ינון מגל יעלה לאחד מראשי המחאה ביוקר? ההתערבות נחשפת

ינון מגל ניצח בהתערבות את אחד מראשי המחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט, משה רדמן, אחרי שהחקיקה לביטול עילת הסבירות עברה, וכעת נחוש לגבות את הזכייה: "היוש משה רדמן, אני מבקש שזו תהיה מסעדה כשרה וברמה, תודה"
מערכת ice | 
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
על רקע הביקורות הקשות שלו נגד הכספים הגדולים שמושקעים בהפגנות נגד הרפורמה במערכת המשפט, האם מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, יהנה בקרוב בעצמו מחלק מסוים מכספי המחאה? יכול מאוד להיות, כאשר מגל הזכיר לאחד מראשי המחאה, משה רדמן, את ההתערבות בין שניהם שיצאה לדרך בשידור ב-103FM, כאשר מגל טען שהחקיקה לביטול עילת הסבירות תעבור ורדמן היה בטוח שהחקיקה לא תעבור.
ינון אמר: "אתה מוכן להתערב רדמן שזה עובר?", רדמן ענה: "בפורמט הזה אני מוכן להתערב איתך, ארוחה אתה ואני", מגל עט על המציאה ואמר: "בסדר גמור, כמובן במסעדה כשרה כן?". כעת, מגל נזכר לאסוף את הזכייה שלו וכתב לרדמן בטוויטר, בצירוף הסרטון המדובר של ההתערבות: "היוש משה רדמן, אני מבקש שזו תהיה מסעדה כשרה וברמה תודה", בשלב זה (נכון לכתיבת שורות אלו) רדמן טרם הגיב להפסד בהתערבות.
 
כזכור, רק לפני יומיים, יממה אחרי שכותרות העיתונים נצבעו כמעט כולם בשחור כאשר הציבו בכותרת הראשית מודעה שחורה שפרסמו אנשי מחאת ההייטקיסטים בעלות מוערכת של מאות אלפי שקלים, כאקט של מחאה לאחר השלמת החקיקה לביטול עילת הסבירות, שלוותה גם בהפגנות רבות ועימותים קשים בין המפגינים למשטרה, הגיע תורם של 'הפטריוטים' של ערוץ 14 לחוות את דעתם על המהלך יוצא הדופן במסגרתו רוב העיתונים הגדולים של ישראל מכרו את הכותרת הראשית שלהם לטובת המחאה נגד הרפורמה המשפטית.

מגיש 'הפטריוטים' ינון מגל אמר על העיתונים כך: "משקיעים פה עשרות מיליונים ומאות מיליונים במחאה הזאת, לקנות את כותרות העיתונים זה לא עניין זול, שלטי חוצות זה לא זול, המחאות האלה עולות מיליונים, יש פה המון כסף זר שמושקע, ברוני ההייטק משקיעים. המחאה הזאת עולה המון כסף, לא היה פה דבר כזה". הפאנליסט יותם זמרי הוסיף: "כל הכבוד לגלובס ולמעריב שלא מכרו את הכותרת שלהם".
 
אלדד יניב סיכם ואמר במסגרת התוכנית כך: "כל עיתונאי יודע שהכותרת של העיתון, העמוד הראשון, היא הדבר החשוב ביותר, זה לא דף אמצע ולא דף אחורי אפילו, אין עורך ראשי שמוכן לוותר על הכותרת ולא עובר על כל פרט בה. למכור את זה שווה למכור את הערכים ואת היושרה העיתונאית שלכם, אתם לא עיתונאים, אתם תועמלנים כשזה משרת את הדעה שלכם ויש את הבן אדם הנכון שמשלם כסף. אתם לא שומרי סף ולא נעליים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה