ויראלי

אביב גפן גרם לסערת ענק: "שונא נשים, חזיר סוטה"

אביב גפן המשיך במתקפה נגד הימין, כאשר העלה את תמונתו של השר איתמר בן גביר במדי משטרה וכתב: "בשבוע הבא גולדקנופף יתחפש לבנאי, מירי רגב לכרטיסנית ברכבת, שלמה קרעי לטלוויזיה ומאי גולן לאישה", התגובות על החלק האחרון של המשפט סערו: "ביוב, צואה אנושית, תתבייש. יפה לך מיזוגניה. מאי גולן תתחפש לאישה? יש לך את זה ביותר חזיר כמו האבא האלכוהליסט הסוטה שלך?"
מערכת ice |  6
אביב גפן (צילום יוטיוב/ אביב גפן)
אחרי המתקפה החריפה שלו נגד ערוץ 14 והשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הזמר אביב גפן ממשיך במתקפה שלו נגד הימין, כאשר במסגרתו גם סיפק אמירה קשה נגד השרה לקידום מעמד האישה, מאי גולן, אמירה בעקבותיה ספג גפן מתקפה לא פשוטה מצד המגיבים.
גפן העלה את תמונתו של השר בן גביר לבוש במדי משטרה לצד המפכ"ל קובי שבתאי וכתב: "בשבוע הבא גולדקנופף יתחפש לבנאי, מירי רגב לכרטיסנית ברכבת, שלמה קרעי לטלוויזיה ומאי גולן לאישה". בתגובות, בלשון המעטה, לא אהבו את הדברים, כאשר בעוד רוב התגובות היו: "ואתה תתחפש לזמר?", נרשמו גם תגובות קשות יותר, כאשר העיתונאי אריאל שנבל, כתב ובעל טור ב'מקור ראשון', הגיב: "יפה לך מיזוגניה. אם היית מהימין ומעז לומר דבר כזה על אישה משמאל היו מבטלים לך הופעות. תתבייש", אסף ישי ברבי הגיב: "לכתוב על אישה שתתחפש לאישה זה ביוב", מגיב נוסף כתב: "כמה שאתה בז לנשים. אדם אלים שחונך על מצע צואתי אנושי", מגיב בשם דניאל פן הוסיף: "מאי גולן לאישה? יש לך את זה ביותר חזיר כמו האבא האלכוהליסט הסוטה שלך?".
 
כזכור, כל זאת אחרי המתקפה של גפן רק אתמול (רביעי) נגד השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, שהגיב לחרם המפרסמים בראשות שטראוס על ערוץ 14, כאשר בן גביר כתב תחילה: ״צריך להפסיק את התופעה המגונה בה חברות פרטיות שמתפרנסות על ידי כלל הציבור ומחרימות את ערוץ 14 שמייצג את דעתו של רוב העם. אי אפשר להתפרנס מציבור ובו בזמן להחרים אותו. הציבור צריך להפסיק לפרנס חברות מחרימות. מי שמחרים - מוחרם״.
.
גפן השיב לכך: ״רוב העם לא צופה בערוץ 14 אבל אתה מעולם לא היית חזק בנתונים.. ‏ערוץ 14 הוא ערוץ תעמולה למשטר שרוב העם לא רוצה, לא מימין ולא משמאל. המפרסמים מקדמים שם קיטוב, שסע בעם ושנאת האחר. לכל אורך ההיסטוריה במשטרים דיקטטורים היו ערוצים מסוג זה. נפגש בבחירות הבאות״.
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אביב גפן
    לייטנר מאיר 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אביב גפן.כמה זמן יקח לך להתנצל על מה שאמרת לגבי מאי ?לקח לך זמן וביקשת סליחה מהחרדים.מציע לך לסתום את הפה המלוכלך שלך ולפתוח אותו רק לצורך השירים הדביליים שלך.מי אתה בכלל ?גועל נפש של דיבורים רק מראים איזה יצור נבזה אתה.איכס-זו מילה שמתאים להגיד עליך.תתבייש.
    סגור
  • 5.
    גפן
    א 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה איש בזוי ובזוי קול של צפרדע
    סגור
  • 4.
    ??
    מימי 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאי גם עים תתחפס תמיד תראה דפוקה כי היא כזאת ולגבי אלכוהוליסט גם עם זה נכון היה מישהוא והוריש מהשהוא אתא תוריש שיט נדה
    סגור
  • 3.
    משטמת
    דרומי 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מר גפן אין לך זכות לדבר על איתמר גם אתה משטמת עדיף שלא אתה ולא כל המשטמתים יציצו על הדרות הצבעי
    סגור
  • 2.
    Stolen Valor
    המלך עופר המשיח 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    Stolen Valor כמו מחבל. מתחפש לאיש ביטחון ומתפוצץ עלינו עם חגורת נפץ. חולם על 72 בתולות ופוסטר חדש בסלון.
    סגור
  • 1.
    האם ירש בקבוקים
    Zb 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נפל הענב מגפנו?
    סגור