תרבות ופנאי

אביב גפן נגד ערוץ 14: "ערוץ תעמולה, העם לא צופה"

לאחר שהשר בן גביר ניסה להגן על הערוץ מפני נטישת המפרסמים, הזמר השיב: "רוב העם לא צופה בערוץ 14 אבל אתה מעולם לא היית חזק בנתונים.. ‏ערוץ 14 הוא ערוץ תעמולה למשטר שרוב העם לא רוצה, לא מימין ולא משמאל. המפרסמים מקדמים שם קיטוב, שסע בעם ושנאת האחר"
מערכת ice |  3
אביב גפן (צילום יוטיוב/ אביב גפן)
השבוע האחרון ייזכר כאחד הגרועים ביותר מבחינת ערוץ 14 בפן התודעתי, כאשר האמירה של ארי שמאי בפאנל 'הפטריוטים' כי יש לשחרר את יגאל עמיר מהכלא גרמה סערת ענק שפוגעת בערוץ באופן כלכלי עם בריחה של מפרסמים שהסתייגו מהאמירות השנויות במחלוקת.
מי שניסה להגן על הערוץ לפחות מפני הנטישה המבהילה הוא השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, אבל מולו ניצב הזמר אביב גפן שבתגובה יצא נגדו במתקפה חריפה וגם נגד הערוץ באמצעות עימות בטוויטר שהתפתח בין הצדדים.
.
בן גביר כתב תחילה: ״צריך להפסיק את התופעה המגונה בה חברות פרטיות שמתפרנסות על ידי כלל הציבור ומחרימות את ערוץ 14 שמייצג את דעתו של רוב העם. אי אפשר להתפרנס מציבור ובו בזמן להחרים אותו. הציבור צריך להפסיק לפרנס חברות מחרימות. מי שמחרים - מוחרם״.
.
גפן השיב לכך: ״רוב העם לא צופה בערוץ 14 אבל אתה מעולם לא היית חזק בנתונים.. ‏ערוץ 14 הוא ערוץ תעמולה למשטר שרוב העם לא רוצה, לא מימין ולא משמאל. המפרסמים מקדמים שם קיטוב, שסע בעם ושנאת האחר. לכל אורך ההיסטוריה במשטרים דיקטטורים היו ערוצים מסוג זה. נפגש בבחירות הבאות״.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אביב גפן
    גרינברג א. 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לידיעת אביב גפן .ערוץ 14 נצפה הרבה ממה שאתה חושב.מציע לך להמשיך לשיר ולא להתערב בדברים שאתה לא מבין.אל תשכח שאתה משתייך לדור מזויין.לך תשתה כוס מים.
    סגור
  • 2.
    חופש הביטוי
    משה 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מר גפן-בגלל התבטאות לא מוצלחת אחת אתה רוצה לסגור ערוץ?...ואתה מדבר על דיקטטורה?.... אתה לא קולט שערוץ 14 מהווה כלי ביטוי לחלק גדול מהעם?אם לא מתאים לך אל תצפה בו.אבל מכאן ועד לסגירתו ארוכה הדרך.
    סגור
  • 1.
    ערוץ של אנשים דוחים.המוגלה של הארץ נמצאת שם (ל"ת)
    פלוני 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור