ויראלי

אביב גפן מתפוצץ על בנו: "אקח לך את הטלפון"

לאחר שיובל דיין העלתה מסר מפייס, דילן גפן עקץ בזלזול: "סוף סוף מצאנו משהו יותר פרווה מהשירים של יובל דיין – הפוסט של יובל דיין. סתם, אנשים אחים אנחנו. אולי קין והבל, אולי נואל וליאם. אי אפשר להתעלם מהבעיה, צריך לקרוא לילד בשמו", אביו לא נשאר חייב
מערכת ice | 
אביב גפן בנשף רוק (צילום אלון לוין)
יובל דיין רק רצתה להביע את כאבה על הפירוק בעם ישראל ביום שאחרי ביטול עילת הסבירות, אבל היום (חמישי) פרסם דילן גפן, בנו של הזמר והיוצר המוערך אביב גפן, עקיצה מזלזלת ומכוערת במיוחד כלפי האמנית.
דיין כתבה: "אל תשכחו ששירתנו יחד בצבא, שעזרנו אחד לשני עם פנצ'ר בצד הדרך, שישבנו בחוף עם אבטיח, שהרעשנו בקולנוע, שחלקנו מחלקה בבית חולים, שתרמנו, שקיבלנו, שטיילנו ביחד בארץ, שהמלצנו בקבוצות בפייסבוק, שהתאחדנו כשגלעד שליט, ששילמנו על חיילים בפלאפל, שמחאנו כפיים לרופאים בקורונה, שנתנו שקל בצומת, שנפגשנו בהופעות, שהקמנו מדינה מהריסות של אלפי שנות גלות. רק אל תשכחו".

על כך דילן גפן השיב לה בהתחכמות: "סוף סוף מצאנו משהו יותר פרווה מהשירים של יובל דיין – הפוסט של יובל דיין. סתם, אנשים אחים אנחנו. אולי קין והבל, אולי נואל וליאם. אי אפשר להתעלם מהבעיה, צריך לקרוא לילד בשמו".
יש לציין כי הדברים הללו לא עברו ליד היוצר והזמר אביב גפן, אביו של הנער הצעיר, שכתב בתשובה על רקע הסטורי של בנו: "עוד פוסט כזה, ואני לוקח לדילן את הטלפון ושולח אותו למיאמי", והוסיף קריצה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה