ויראלי

אביב גפן במתקפה נגד נתניהו: "מחריב המדינה"

אחרי העברת החקיקה לביטול עילת הסבירות, הזמר אביב גפן יצא למתקפה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו: "בוקר טוב איראן, בנימין נתניהו - מחריב המדינה"
מערכת ice |  2
אביב גפן (צילום יוטיוב/ אביב גפן)
אחרי שחוק ביטול עילת הסבירות עבר בכנסת בסיומה של דרמה לא פשוטה, מה שהוביל להפגנות קשות מחוץ לכנסת בירושלים וכמו כן, גם בתל אביב, כאשר בהפגנות נרשמו עימותים קשים בין מפגינים לשוטרים, וכמו כן, גם נסיון דריסה מזעזע של מפגינים, ואפילו ירי לאוויר של קב"ט קיבוץ חצרים, ששלף את נשקו מול מפגיני ימין שחסמו את שער הקיבוץ, המתיחות והקיטוב בחברה הישראלית רק מתעצמים, כאשר לאביב גפן היה לא מעט מה להגיד בנושא.
גפן העלה לסטורי שלו תחילה את הכיתוב 'בוקר טוב איראן', כאשר בהמשך העלה צילום מההפגנות נגד הרפורמה המשפטית לצד השיר שלו 'שומקום' לצד דגל ישראל ואימוג'י של לב שבור ובנוסף, גם העלה תמונה מעוצבת של נתניהו עומד על המרפסת מול הארץ הנשרפת וכתב: "מחריב המדינה. בנימין זאב הרצל - חוזה מהדינה, בנימין נתניהו - מחריב המדינה".

אביב גפן נגד בנימין נתניהו (הסטורי של אביב גפן - אינסטגרם)
כזכור, רק לפני שבועיים אביב גפן עוכב על ידי המשטרה כאשר שהה ביחד עם בנו, דילן, בהפגנה ברחוב קפלן בתל אביב נגד הרפורמה במערכת המשפט, כאשר התייחס לאחר אותה תקרית עם המשטרה לאירועים ואמר: "בערך ב-21:15 הלכתי עם הבן שלי דילן, עמדנו שם לפי החוק, ברוגע ובשקט, דיברתי עם מעריצים, ואז משום מקום הגיע שוטר בבריונות יתר והדף אותי ממש בכוח, בלי שום סיבה, אני הדפתי אותו מעליי ואז עיכבו אותי, לקחו אותי למקום צדדי ואחרי רבע שעה - 20 דקות שוחררתי הביתה אחרי שעיכבו אותי וזהו, אז אני בסדר, אל תהיו מודאגים ותמשיכו להילחם על ישראל, לפי החוק כמובן, ואני אוהב אתכם והכל בסדר, אני בריא ושלם".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    השמאל מחריב המדינה
    ת 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי מישהו יספר לכם שמשתמשים בכם? אלפי אנשים בתרגיל עוקץ. בא הדוד הנחמד ברק ומכר לכם שהגיע קץ הדמוקרטיה, ואז כמו כלבלבים מבולבלים קניתם בשקיקה. אתם נפגעי כת. לכו לקבל טיפול.
    סגור
  • 1.
    תשתדל
    גיוס המונים 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תשתדל להתרכז בגיוס הכסף לניתוח שאתה צריך לעבור. שינאה לא תוסיףלך בריאות. למרות הכול מאחלים לך רפואה שלמה
    סגור