טלוויזיה

מגיש ערוץ 14 חושף: "פוליטיקאים משמאל סירבו שאנחה אירוע"

שי גולדן בהאשמות קשות: "מצאו מישהו אחר (איש שמאל), שיינחה את האירוע. והנה לכם אנקדוטה אחת (מני עשרות רבות) מחיי המקצועיים והכלכליים. חרם דה פקטו, שתכליתו גם לפגוע בפרנסה וגם לסתום פה. ברוכים הבאים לעולמי"
מערכת ice |  4
שי גולדן (צילום ערוץ 14)
עיתונאי הימין בישראל ממשיכים להיות מודרים מאירועים כאלו ואחרים, רק בשל העובדה שהם ימנים? מגיש תכנית הבוקר של ערוץ 14, שי גולדן, חשף בפייסבוק שלו כי איבד עבודה ממש לאחרונה רק בשל היותו מצביע ימין.
גולדן שיתף בפייסבוק שלו: "אז הייתי אמור להנחות איזה אירוע בימים הקרובים, בהשתתפות פוליטיקאים ואנשי ציבור. אמה מה? כל הפוליטיקאים מצד שמאל ששמעו שאני עומד להנחות את האירוע - סירבו בתוקף. אחרי הכל: לשבת על אותה במה עם ביביסט מסוכן? לא ולא".

גולדן המשיך: "אז מצאו מישהו אחר (איש שמאל), שיינחה את האירוע. והנה לכם אנקדוטה אחת (מני עשרות רבות) מחיי המקצועיים והכלכליים. חרם דה פקטו, שתכליתו גם לפגוע בפרנסה וגם לסתום פה. ברוכים הבאים לעולמי".
לסיום הוסיף: "ובפעם הבאה שתקראו לי פחדן, נסו לדמיין איך זה להיות בנעליי. גם להיות מוחרם ומנטורל פרנסה באלימות חברתית ומקצועית, גם להיות מגודף ומנואץ כל יום על ידי מאות אנשים ברשתות החברתיות, וכמובן שעל ידי עיתונאים ומהדורות, וגם - כבונוס - לחטוף מבית על זה שאני פשרן, פחדן ובכלל שמאלן קטן.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    טוב מאוד פשיסט!! תמשיך לעבוד בערוץ הרוע והפשיזם. (ל"ת)
    דן 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    ערוץ 14
    Anj 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כל הפחות מוכשרים שסולקו מערוצי התקשורת האמיתיים מוצאים מקום בערוץ הביביסטי כהניסטי. שם הם מקריאים את דף המסרים של המשפחה. קל, נוח, נמוך, חלול, רקוב ומסית. מחוץ לערוץ השנאה - אף אחד לא ייגע בהם
    סגור
  • הפוך לא כמו ערוצי התעמולה של השמאל (ל"ת)
    ניר 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לא מאמין לו
    רק האמת 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איזה ארוע ומתי ? כנראה סודי ביותר / סרקזם , איש שמאל חתרןומתנשא מתחזה לימין !
    סגור