ויראלי

אביב גפן חוטף: "אחרי רבין רוצח את השירים של אבא?"

הזמר אביב גפן הכריז על הופעה מיוחדת לזכר אביו, יהונתן גפן ז"ל, שתיערך ב-11 בספטמבר בקיסריה - כאשר כל הכרטיסים נחטפו תוך 10 דקות בלבד. חנוך דאום השתעשע: "לא בשביל משהו, אבל אחרי שרצת את רבין, עכשיו לרצוח את השירים היפים של אבא שלך? בכוח אתה רוצה שיעצרו אותך שוב?"
מערכת ice | 
אביב גפן (צילום יוטיוב/ אביב גפן)
כשלושה חודשים לאחר מותו של המשורר יהונתן גפן ז"ל, בנו, הזמר אביב גפן, החליט לצאת במופע מיוחד לזכרו שייערך ב-11 בספטמבר בהשתתפות כוכבים רבים בעולם המוזיקה הישראלי, לדוגמת שלום חנוך, שלומי שבת, יהודה פוליקר, שלומי שבן, אריאל זילבר, דייויד ברוזה ורבים וטובים נוספים, כאשר כל הכרטיסים להופעה המיוחדת בקיסריה נחטפו תוך 10 דקות בלבד, כך הודיע גפן בסטורי באינסטגרם.
מי שבחר להשתעשע הוא הקומיקאי והסופר חנוך דאום, שכתב בסטורי שלו בפנייה לאביב גפן: "אח יקר, לא בשביל משהו, אבל אחרי שרצת את רבין, עכשיו לרצוח את השירים היפים של אבא שלך? בכוח אתה רוצה שיעצרו אותך שוב?".
כזכור, כל זאת אחרי שבשבוע שעבר עוכב על ידי כוחות המשטרה במסגרת המחאות נגד הרפורמה המשפטית, כשאלפי מפגינים הגיעו לרחוב קפלן שבתל אביב, מוקד המחאות בחודשים האחרונים, הזמר אביב גפן סיפק התייחסות נרחבת להסתבכות שלו עם המשטרה בהפגנה והעלה סרטון מיוחד מביתו בו הסביר מה בעצם קרה, זאת לאחר שגם חברתו הטובה, דניאל עמית, סיפרה את הגרסה שלה לתקרית.

גפן סיפר: "בערך ב-21:15 הלכתי עם הבן שלי דילן, עמדנו שם לפי החוק, ברוגע ובשקט, דיברתי עם מעריצים, ואז משום מקום הגיע שוטר בבריונות יתר והדף אותי ממש בכוח, בלי שום סיבה, אני הדפתי אותו מעליי ואז עיכבו אותי, לקחו אותי למקום צדדי ואחרי רבע שעה - 20 דקות שוחררתי הביתה אחרי שעיכבו אותי וזהו, אז אני בסדר, אל תהיו מודאגים ותמשיכו להילחם על ישראל, לפי החוק כמובן, ואני אוהב אתכם והכל בסדר, אני בריא ושלם".
 
כאמור, מי שמצא את עצמו עצור/מעוכב הוא הזמר אביב גפן, שעוכב על ידי השוטרים שמצאו אותו עובר על החוקים. מפגינים ניסו לרדת לאיילון כדי לחסום את התנועה, אך השוטרים בפעולה אגרסיבית מנעו זאת. אחרי כמה דקות בלבד אגב, הוא שוחרר על ידי השוטרים.
 

עוד קודם לכן הזמר סיפר ל"חדשות 12" כי: "לא עשיתי כלום, השוטר דחף אותי בכוח". מי שעוד הגיב היה בנו דילן שטען: "אני לא מצפה ששוטרים יתנהגו ככה במדינה דמוקרטית. זה היה מעצר אלים. היה מאוד מלחיץ, מאוד נבהלתי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה