תקשורת ומדיה

חיים לוינסון תוקף את השרה מאי גולן: "עילגת ורועשת"

השרה נאמה מעל דוכן הכנת והתייחסה לתקרית החריגה בה קב"ט קיבוץ חצרים ירה לאוויר במהלך עימות עם מפגיני ימין: "אנחנו מבינים שהשמאל הוא חלק מההפקר ויש פה מישהו שרוצה את הרצח הפוליטי הבא ואני אומרת לכם – דמכם בראשכם", היא אמרה בין היתר. עיתונאי "הארץ" לא נשאר חייב
מערכת ice | 
חיים לוינסון (צילום פייסבוק/ חיים לוינסון)
ביום שני האחרון, לאחר שעבר החוק לביטול עילת הסבירות, נרשם עימות חריג ביישוב חצרים, כאשר קב"ט הקיבוץ נאלץ לירות לאוויר כהגנה עצמית ממפגיני הימין. המקרה עורר תחילה סערה וגינויים כלפי התנהלותו של הקב"ט, אלא שאז התברר כי כאשר הוא הגיע למקום - ראה את אביו המבוגר מקבל מכות מאותם המפגינים ובעקבות כך הוא ירה לאוויר.
השרה לקידום האישה, מאי גולן, אמרה את הדברים הללו מעל דוכן הכנסת בהתייחסותה לתקרית: "כשאני שומעת בשעה האחרונה ביישוב חצרים הרימו נשק וירו כדי להרגיע כמה מפגיני ימין שהעזו לחסום אפילו לא מילימטר ממה שהם עושים, אז אנחנו מבינים שהשמאל הוא חלק מההפקר ויש פה מישהו שרוצה את הרצח הפוליטי הבא ואני אומרת לכם – דמכם בראשכם. אתם תמשיכו להסית, אנחנו נמשיך לאחות, אבל מה שיקרה פה – יהיה על הראש שלכם".
אחד המבקרים הגדולים של הממשלה הנוכחית, עיתונאי "הארץ" חיים לוינסון, לא חסך במילים כאשר הגיב לדבריה אלו של השרה גולן וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "יותר עילגת ורועשת מאגזוז של הארלי דוידסון".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה