תקשורת ומדיה

חיים לוינסון מתפוצץ על דובר המשטרה: "למה אתה כזה שקרן?"

העיתונאי חיים לוינסון הטיח בזעם בדובר המשטרה שעלה להתראיין ב-103FM: "למה דובר המשטרה עולה בטלוויזיה ומשקר שיש נזק לתשתיות במיליוני שקלים? אתה לא חושב שזה חמור שדובר המשטרה משקר"
מערכת ice |  8
חיים לוינסון (צילום פייסבוק/ חיים לוינסון)
על רקע האירועים הקשים שנרשמו במדינת ישראל ביום שני האחרון עם המחאות הקשות בעקבות השלמת החקיקה לביטול עילת הסבירות, שגם גררו עימותים קשים בין המשטרה לבין המפגינים, כאשר אמש (רביעי) גם נרשם ויכוח שיצא משליטה כאשר דובר המשטרה, נצ"מ אלי לוי, עלה לראיון ב-103FM וחטף צעקות והאשמות קשות מצד חיים לוינסון, שהטיח בו בזעם 'שקרן'.
לוינסון תקף על רקע דברים שאמר לוי בראיון בחדשות 12 על נזק של מיליוני שקלים שגרמו לטענתו המפגינים: "למה דובר המשטרה עולה בטלוויזיה ומשקר שיש נזק לתשתיות במיליוני שקלים שאתה לא מסוגל לבוא ולהגיד, חוץ מתמרור שעולה אלף שקל, איזה נזק לתשתיות נגרם, מה העלות של התמרור, מה התחשיב עליו התבססת? אתה לא חושב שזה חמור שדובר המשטרה משקר, יותר מלשבור תמרור? הרי אין לך תחשיב. סתם זרקת את המספר כי זה היה נשמע לך הגיוני באותו רגע כחלק מהקמפיין שלכם נגד המפגינים, ועכשיו, כשאתה ברדיו ומתבקש להסביר, יש לך תמרור, 10 תמרורים, 100 תמרורים, נזק אדיר".

עוד הוסיף: "למה אתה כזה שקרן אלי? למה? אתה שליח ציבור, למה אתה משקר? כשאתה היית עיתונאי, היית מעז לעלות לשידור ולהגיד 'יש נזק של מיליוני שקלים בלי להציג תרשים? 200 אלף שקל תמרורים, כי נהרסו 200 תמרורים, כל תמרור עולה 10,000 שקל, תשתיות ביוב, עשו להם ככה וככה, 50 אלף שקל לכל זה, עמודי חשמל'. כשאתה הוצאת מהפה שלך את המילה מיליוני שקלים, על מה התבססת? אמרת מיליוני שקלים או לא אמרת מיליוני שקלים? קצין במדים במשטרה שמקבל כסף מאזרחי מדינת ישראל שמשקר ביודעין, יותר חמור מילד ששבר תמרור".
לוי: "למה אתה מדבר ככה? אמרתי מיליוני שקלים. אני חושב שחמור מאוד שאתה אומר שאנחנו מנהלים קמפיין. חיים, כששופכים שמן על כביש, כשמציתים מדורות, כששוברים תמרורים, כששוברים מצלמות אבטחה, כששוברים עמודי חשמל"
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    שליח ציבור
    שימי 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למה אתה שקרן ,אתה שליח ציבור ? ומה אתם הכתבים שמדווחים רק שקרים ,אתם הכלל אמינים ? אף אחד לא מאמין לערוצי התבהלה של 12 ו-13 ,רביב דרוקר שקרן ותחכן ,דנה וייס משקרת בלי הפסקה ,אברמוביץ מרוב קנאה ושנאה משקר ולא יודע מה הוא מדבר ,אביעד גליקמן הוא השטינקר של הפרקליטות ,קרא מלא שנאה והאדם הכי לא אמין ,אז אתה מדבר על יושרה
    סגור
  • 6.
    רוב העם בחר 64 חכים ימין
    תומר 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רוב העם בחר ממשלת ימין ואם החכים לא יבצעו ימין אז הם נוכלים 2 אחרי בנט
    סגור
  • 5.
    משטרת משמרות המהפכה של בן גביר
    עו"ד שמואל שטיינר 07/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בימים האחרונים אנו עדים להתקפות ברוטאליות מאפיונריות של המשטרה לשבירת ידים רגליים וראשים של מפגינים ראה מקרה אוחנה (אגרופים לפנים עם חיוך) , סוסיה ( רימון הלם עם אורגזמה) האם קציני משטרה נבחנים על יכולתם "לשבור" או ביכולתם להיות מאופקים! החוק שדורש בן גביר לתיקון פקודת המשטרה בכדי שהוא יתן הוראות ישירות לקציני משטרה "להיכנס" במפגינים הוא רק אחת מהדרישות בבר הסלטים שהוא פתח. הלאה הפשיזם היהודי מבית השלטון הפרוע הזה.
    סגור
  • 4.
    צדיק אחד בסדום !
    ישי 07/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אלי לוי תחזור לימים שהיית ברדיו חיפה והיית בצד השני . בושה וחרפה של התנהגות , בריונות , והכי גרוע טיוח .
    סגור
  • 3.
    כן נזק במיליונים
    יוני 07/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לוינסון...עקירת מעקה בטיחות של 50 מטר אמא שלך יודעת כמה עולה? אולי אבא שלך...תשאל אותם. אתה לא רואה את הנזקים בכל מקום.הוא מדווח ויודע
    סגור
  • 2.
    לוינסון פח האשפה והסירחון התקשורתי ! (ל"ת)
    אסף 07/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • רק ביבי
    ברוך 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תמרור עולה 400 שח מכסימום
    סגור
  • 1.
    חיים לוינסון שקרן פתלוגי..גדול התחמנים..כמעט כמו לפיד
    רני 07/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הוא תוקף גם את מאי גולן..בצורה קיצונית..ובתכונית עם מאזינים אמר לא מאזין אתה תוקף אותה כאילו ויש לך עניין אישי נגדה.. הוא שיקר ואמר שאין!
    סגור