ויראלי

גרושתו של אייל גולן מותקפת: "תמשיכי לסחוט כסף מהפדופיל"

בצל השמועות על קאמבק לאייל גולן, בין הודעות שנכתבו לכוכבת האח הגדול היו כאלו מכוערות במיוחד: "אין לך בושה, אני לא הייתי מעזה ולא בקטע של קנאה", נכתב לגרינברג שהגיבה: "באמת? איזו מדהימה את כמה ערכים שאפו". העוקבת השיבה: "עברתי המון בחיים ולא הייתי מעזה ללכת לאחד שהתגרשתי ממנו בקטע של בגידה, מבטיחה לך"
מערכת ice |  1
דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם/ דניאל גרינברג)
בצל השמועות על קאמבק מתקרב לגרוש שלה, הזמר אייל גולן, דניאל גרינברג חטפה השפלה גדולה בהודעות פרטיות מעוקבת אחת שהחליטה בלי שום סיבה לכתוב לה הודעות נאצה קשות ומכוערות.
בהודעות נכתב בין היתר: ""לכי תמשיכי לסחוט כסף מהפדופיל, אין לך בושה, אני לא הייתי מעזה ולא בקטע של קנאה", נכתב לגרינברג שהגיבה: "באמת? איזו מדהימה את כמה ערכים שאפו". העוקבת השיבה: "עברתי המון בחיים ולא הייתי מעזה ללכת לאחד שהתגרשתי ממנו בקטע של בגידה, מבטיחה לך. באמת את צריכה לקחת ביקורת בקטע חיובי, סורי על המילה הלא יפה שאמרתי לך".
גרינברג השיבה לה: "כן, כי את אישה ערכית ואת ממש מוכיחה זאת במילותייך כאן ועכשיו. תודה על ההבטחה, הייתי צריכה את זה", העוקבת חתמה את השיחה בהודעה: "אני לא באה ללמך מוסר חלילה, אבל טיפה הערכה עצמית וכבוד לא יזיקו".
גרינברג התפוצצה בשלב זה וענתה לעוקבת: "אז תכבדי את עצמך ואל תכתבי הודעות כאלה לנשים שהן לא חלק מחייך ומעוררות אצלך עניין כזה או אחר. אני יכולה ללמד אותך דבר או שניים על כבוד עצמי מאמי, אם תרצי אני כאן לרשותך, יום טוב מלא באור ושמחה".

לאחר מכן גרינברג העלתה סטורי בו כתבה: "חשבתי על זה, והקלות של אנשים לכתוב דברים בין אם זה מפרופילם בדויים ובין אם זה מפרופילים אמיתיים. פעם באף פעם אני נתקלת בדברים מהסוג הזה אם להיות כנה... והאמת שבי זה לא פוגע כי אני ברמת החסינה כבר לכל השיט הזה ומה שלא חלק מהמעגל הקרוב אלי פשוט לא מזיז לי, אבל יש נערות/נערים ואפילו ילדים שהם חלק מהרשת החברתית שחשופים לפגיעות מילוליות מהסוג הזה וחייב למגר את התופעה הנמוכה הזאת . אז הנה אני מודיעה וכבר עשיתי זאת בעבר - תחשבו לפני שאתם כותבים כי השם שלכם יעלה באופן גלוי וללא צנזור בפני 488k‏ אנשים שרובם לא יצודדו בכם ואולי גם לא יאהבו את הגישה הנמוכה סוף מעשה במחשבה תחילה, בהצלחה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האהבה תמיד מנצחת
    תמי 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 2
    דניאל היקרה תעשי מה שאת חושבת לנכון לך ולילדים המקסימים שלך אף אחד בעולם לא יכול להגיד לך מה לעשות רק את יודעת את האמת בין כותלי הבית ומי שלא טוב לו שישתה מים קרים אוהבים אותך
    סגור