ויראלי

דניאל גרינברג נשברת: "אני מסוגלת לפוצץ אותו במכות למוות"

הדוגמנית דניאל גרינברג, גרושתו ואם שניים מילדיו של הזמר אייל גולן, הגיבה בזעזוע לטענות להתעללות לכאורה בתינוקות במעון בעיר אשדוד: "שמישהו יתעורר כבר וישים לזה סוף!!!! אלוהים אני מסוגלת לפוצץ מכות למוות מישהו שירים יד על אחד הילדים שלי. איפה האנושיות של מי שיושב בכנסת ומחוקק את החוקים הגרועים האלה? חוק המצלמות בכל מוסד חינוכי למען השם!"
מערכת ice | 
אייל גולן דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
תופעת ההתעללות בילדים ותינוקות בפעוטונים ברחבי הארץ ממשיכה להכות ולזעזע את ההורים מדי שבוע מחדש. והפעם, כפי שפורסם השבוע, משטרת ישראל חוקרת חשד לעבירות התעללות ותקיפת פעוטות במעון בעיר אשדוד. חשודה העובדת כמטפלת במעון נעצרה לחקירה, כאשר מי שהזדעזעה מהמקרה ומהתופעה שהפכה למכת מדינה, היא הדוגמנית וכוכבת 'האח הגדול' לשעבר, דניאל גרינברג, גרושתו ואם שניים מילדיו של הזמר אייל גולן, שהתפוצצה בסטורי זועם על האירוע.
גרינברג כתבה כך: "שמישהו יתעורר כבר וישים לזה סוף!!!! אלוהים אני מסוגלת לפוצץ מכות למוות מישהו שירים יד על אחד הילדים שלי. איפה האנושיות של מי שיושב בכנסת ומחוקק את החוקים הגרועים האלה? חוק המצלמות בכל מוסד חינוכי למען השם!!!!!!!".

הסטורי של דניאל גרינברג (אינסטגרם)
כזכור, משטרת אשדוד פתחה בחקירה לפני מספר שבועות, בעקבות תלונה שהתקבלה אודות חשד לעבירות התעללות בפעוטות בגילאי שנה וחצי עד 3 שנים במעון באשדוד. החוקרים החלו במלאכת איסוף הראיות, בהן מאות שעות תיעוד ממצלמות האבטחה של המעון, וכן גביית עדויות נוספות מצוות הגן - שחיזקו את החשד לעבירות של אלימות והתעללות כלפי הפעוטות. החשודה המרכזית במעשים היא המטפלת, תושבת העיר כבת 62.

בשלישי נחקרה החשודה בחשד לעבירות של התעללות בקטין חסר ישע, תקיפת קטין ע"י אחראי והזנחה. מחר היא תובא בפני בימ"ש השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרה. במקביל, חוקרי המשטרה באשדוד יזמנו במהלך הימים הקרובים את הורי הפעוטות שזוהו כמי שנפגעו לפי החשד ממעשיה של החשודה, על מנת לגבות את תלונתם. רק לפני שבוע המשטרה עצרה סייעת בגן ילדים בהוד השרון, בחשד לפגיעה בפעוטות. כן עוכבה לחקירה מנהלת הגן, בחשד שידעה על הנעשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה