ויראלי

אייל גולן וגרושתו חוזרים להיות ביחד: הצעד הבא שלהם נחשף

הזמר וגרושתו עתידים לטוס לחופשה משפחתית גדולה בפעם הראשונה יחדיו מאז הגירושים והפעם ביחד עם הילדים המשותפים: רון ומיאל הקטנים, זה מצטרף לעובדה שגולן התארח בשישי האחרון לסעודה אצל גרושתו והילדים
מערכת ice |  3
אייל גולן דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
הקאמבק קורה לנגד עינינו ממש? אחרי החופשה "הזוגית" במיקונוס שטרפה את הקלפים וגרמה לכולם לחשוב שאייל גולן ודניאל גרינברג בדרך לקאמבק שאף אחד לא ציפה לו, עם משפט אחד שכתבה גרינברג גורם לכולם להתחיל לחשוב שמדובר בתשובה סופית, כעת מתברר שהשניים עושים עוד צעד שיקשה עליהם להכחיש כי הם חזרו להיות יחד.
במאקו פורסם כי הזמר וגרושתו עתידים לטוס לחופשה משפחתית גדולה בפעם הראשונה יחדיו מאז הגירושים והפעם ביחד עם הילדים המשותפים: רון ומיאל הקטנים, זה מצטרף לעובדה שגולן התארח בשישי האחרון לסעודה אצל גרושתו והילדים.
כזכור, עם סיום חופשתם במיקונוס, דניאל גרינברג, גרושתו של אייל גולן, העלתה סטורי שלה עם הזמר וכתבה: "רואים את האושר?", ואז החלו הספקולציות שוב לרוץ. גם ברשתות החברתיות שיתפו כתבי הרכילות את התמונות ורמזו שמדובר בקאמבק.
כזכור, באינסטגרם שלו, אייל גולן הגיב לראשונה לאפשרות לקאמבק עם גרושתו ואם ילדיו דניאל גרינברג, בפוסט שהעלה: ״אהובים שלי יקרים, בואו נעצור רגע ונפסיק עם הספקולציות. נסעתי לחופשה ביוון עם כמה זוגות חברים טובים ועם דניאל גרושתי המהממת. נסענו כחברים הכי טובים שיש, כהורים לשני ילדים מהממים, שרק טובתם לנגד עינינו".

עוד הוא כתב: "אני ודניאל בקשר מדהים ואנחנו לפני הכל חברים טובים, במידה ונחליט לחזור זה יקרה רק שנהיה בטוחים שאנחנו עושים את הדבר הנכון לנו ולשני המלאכים שלנו".
לסיום הסביר הזמר: "כשנחזור מהחופשה גם אם זה לא לזוגיות, אין לנו ספק שהשהות שלנו יחד באותו מקום, רק תהפוך אותנו לחברים הכי טובים ותחזק את הקשר שלנו למען הילדים שלנו שאנחנו כל כך אוהבים״
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גרינברג דניאל
    מלינה 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברכה והצלחה. אבל כמה שפחות פרסום ומידע על חייכם, ככה ההצלחה גדולה יותר ועל זה נאמר "אין הברכה שורה אלא בדבר הסמוי מהעין"
    סגור
  • 2.
    למה לא?
    למה לא? 08/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לא?
    סגור
  • 1.
    מי זאת סעודה? (ל"ת)
    sho 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור