ויראלי

ברחה מהבית בגיל 14 וחזרה לאחר שנים: זו הסיבה לכך

אליסיה נבארו בת ה-14 ברחה מביתה כאשר הייתה נערה, על פי עדות אמה היא ברחה לגבר שהכירה באינטרנט. ארבע שנים לאחר מכן היא הופיעה במפתיע בתחנת המשטרה והצהירה - אני הנערה הנעדרת
מערכת ice | 
שוטרים (צילום vecteezy)
אליסיה נבארו ברחה מהבית ב-2019 כשהייתה בת 14 והשאירה מסר מעודד על פתק שהשאירה להוריה: "אני ברחתי, אני אחזור, נשבעת. אני מצטערת". כלל רשויות החוק פתחו בחיפוש אחריה לאחר שנעלמה, כולל ה-FBI.
כאשר נבארו ברחה, אמה, ג'סיקה טענה כי בתה ברחה בעקבות גבר שהכירה באינטרנט. בנוסף, ג'סיקה טוענת שלבתה יש אוטיזם בתפקוד גבוה: "זה לא משהו שקרה משומקום. אני מאמינה שפיתו אותה, וגרמו לה לחשוב שהיא יוצאת למעין הרפתקה".
לאחר 4 שנים, כאשר היא בת 18, נבארו הופיעה בתחנת משטרה בעיר קטנה במדינת מונטנה, במרחק של רק 64 ק"מ מהגבול האמריקאי עם קנדה. תחנת המשטרה אף ממוקמת במרחק של לא פחות מ-1,900 קילומטר מהבית שלה.
רשויות החוק עדיין לא מבינות מה הנערה עשתה במשך כל השנים שבילתה מחוץ לביתה, אך משטרת גלנדייל ציינה כי היא נמצאת במצב פיזי טוב ובמצב רוח טוב. על פי דובר המשטרה, אליסיה פגשה את אמה, בכתה והתנצלה על הבריחה הפתאומית שלה מהבית כאשר הייתה קטנה יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה