השוק

קנס חדש לנהגים, הריבית מגיעה לשיא ורמי לוי מתפוצץ

הוארך תוקף הוראת השעה שעוסקת באכיפת התקנות למניעת שכחת ילדים ברכב, הפד מעלה שוב את הריבית בארה"ב לשיא של 22 שנה, רמי לוי במסר חרף למנכ"ל ביג | ידיעות השבוע ב-ice

מערכת ice | 
שיעורי נהיגה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חדשות טובות ליצחק תשובה: התגלית גדולה משמעותית מהתחזית: במאגר הגז K2 שבים הצפוני ומחציתו נמצאת בבעלות איתקה של יצחק תשובה התגלתה כמות נפט כפולה מהתחזיות המוקדמות; החדשות הן מצוינות לאיתקה וקבוצת דלק שתתחיל בקרוב את הקידוח. לידיעה המלאה לחצו כאן.
הריבית חוזרת לעלות: הפד העלה את הריבית בארה"ב ל-5.5%: בהתאם לתחזיות המוקדמות ואחרי חודש של הפסקה מעלה היום ג'רום פאוול את הריבית בארה"ב לרמה הגבוהה ביותר ב-22 השנים האחרונות; הריבית בארה"ב תעמוד על 5.5%. לידיעה המלאה לחצו כאן.

הפרטת דואר ישראל: מוטי בן משה דחה את רכישת הענק: קבוצת הריבוע הכחול של מוטי בן משה קיבלה פנייה לרכישת דואר ישראל, אך ל-ice נודע כי כרגע אין בכוונת איש העסקים להיכנס לתחום, וזאת כנגד הדיווחים על התעניינותו ברכישת החברה המוערכת בשווי של עד 2 מיליארד שקל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
רמי לוי בריאיון: "חי גאליס חוצפן - לא עונה לטלפונים מאתמול": איש העסקים רמי לוי תוקף היום את מנכ"ל רשת ביג - חי גאליס ואומר כי מאז שהתפרסמו אתמול הידיעות על שביתה במתחמי ביג, הוא לא מצליח להשיג את גאליס טלפונית כדי להבין את מצב המתחמים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
74 שקל יותר לאותו הכרטיס: מחירי התחבורה הציבורית מזנקים מהיום: מהבוקר, מחירי התחב"צ מזנקים בשיעור של כ-12% לפחות, כך הודיעו במשרדי האוצר והתחבורה לאפליקציות התשלומים השונות, כאשר ההתייקרות תגיע גם לכרטיסי ה"רב קו" ב-1.8 כפי שבתחילה סוכם. אבל כמה יעלה לכם כל אוטובוס או רכבת? ואיפה תשלמו עשרות שקלים יותר? לידיעה המלאה לחצו כאן.
קנס חדש של 250 שקל ו-4 נקודות: הנהגים בישראל בצרות: ועדת הכלכלה של הכנסת, בראשות ח"כ דוד ביטן, אישרה את הצו שהגיש משרד התחבורה, פה אחד, שמאריך את תוקף הוראת השעה שעוסקת באכיפת התקנות למניעת שכחת ילדים ברכב עד 29.2.2024. אם לא תעמדו בתקנה, אתם עשויים לשלם ביוקר. בקרוב: הנושא ייאכף בטסט לרכב? לידיעה המלאה לחצו כאן.
הבנקים בישראל ישלמו פיצוי של מיליארד שקל? תביעת ענק בדרך: בתביעה נגד הבנקים הגדולים הוסבר: "מרבית הלקוחות אפילו לא יודעים על קיומה של האפליה נגדם ועל יכולתם לנסות ולתקן אותה. הכל מוסתר במכוון כי הבנקים מרוויחים מכך ומרוויחים מהאי-ידיעה של הציבור. כדי לא להטעות חייב היה הבנק ליידע את הלקוח כי כמו בשוק, ניהול מו"מ על שלל האפשרויות שבו יביא להטבה". לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה