ויראלי

אביבית בר זוהר מזועזעת מהאח הגדול: "מחריד לראות, התעללות"

כוכבת הריאליטי מגנה על סתיו קצין: "גם אם היא הייתה האויבת הכי גדולה אצלי בבית, בתקופה שאני הייתי, אין שום סיכוי בעולם שלא הייתי באה ומחבקת אותה ומרגיעה אותה - אפס לב, אפס רחמים, אפס רגש". 
מערכת ice | 
אביבית בר זוהר (צילום יוטיוב/ יעל בר זוהר)
גם אביבית בר זוהר לא נותרה אדישה אחרי הסצנה הקשה ששודרה השבוע כשהוטל חרם על סתיו קצין במסגרת הריאליטי של רשת 13, בה רוב בנות הבית ממש התעללו בה. בר זוהר החליטה לצאת להגנתה הפעם, אחרי שבפעם הקודמת דווקא הייתה נגדה.
בר זוהר סיפרה: "היום בחרתי לדבר על סתיו קצין, אני יכולה להגיד לכם שמהרגע שהתחיל האח הגדול לא התחברתי אליה, היא הייתה גונבת אוכל, עוקצת כל דייר... כל פעולה שהיא עשתה היה על מנת ליצור אנטי נגדה, ליצור אינטריגות ועל מנת להציק לכל דייר בנשמה".

עוד אמרה: "אבל, ויש אבל גדול, אפשר להגיד שהיא באה מוכנה, אפשר להגיד שהיא צפתה בכל העונות שהיא בחרה דמות, ראתה התנהגות והחליטה איך היא רוצה להתנהג, להיות הקורבן וזאת שמתמסכנת כדי להגיע לגמר, הכל יכול להיות, אבל מה שקרה בבית האח הגדול בדיוק השבוע, שהיה את סצנת הפן והבייביליס, זה היה פשוט...".
לסיום סיפרה: "זה היה מחריד לראות את זה באמת מול העיניים, מה היא עוברת ומה בחורה בחורה, לא היה לה טיפת לב לבוא לחבק אותה, זה לראות בחורה נופלת על הרצפה ובוכה גמורה, ובעיני זו הייתה התעללות. גם אם היא הייתה האויבת הכי גדולה אצלי בבית, בתקופה שאני הייתי, אין שום סיכוי בעולם שלא הייתי באה ומחבקת אותה ומרגיעה אותה - אפס לב, אפס רחמים, אפס רגש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה