ויראלי

אביבית בר זוהר נחשפת: עם מי בילתה אחרי ביטול החתונה?

הכוכבת עלתה על המטוס למילאנו, בירת האופנה ונצפתה בהכנות לתצוגת הענק בהפקתו של המפיק שון בלאיש, שהוציא השבוע משלחת למילאנו במסגרת שבוע האופנה והאיפור
מערכת ice | 
בר זוהר ושון בלאיש (צילום אור גפן)
רגע לאחר הפרידה מבן זוגה קווין צרפתי וביטול החתונה, אביבית בר זוהר עלתה על המטוס למילאנו, בירת האופנה ונצפתה בהכנות לתצוגת הענק בהפקתו של המפיק שון בלאיש, שהוציא השבוע משלחת למילאנו במסגרת שבוע האופנה והאיפור. עוד הגיעו לאיוונט ויקחו חלק: טליה עובדיה ובן הזוג שחף רז, לאורה לנטינו, אן זיוי, רוית אסף.
בר זוהר תנחה את תצוגה האופנה בשלוש שפות - איטלקית, אנגלית ועברית ויהיו עוד הרבה הפתעות ששווה לצפות להן. הכוכבת לומדת איטלקית בימים אלה עם מורה פרטי צמוד. כזכור, בר זוהר גרה בעבר באיטליה, כאשר יצאה עם הכדורגלן מריו באלוטלי. הקשר נגמר באלימות והשניים נפרדו בזמנו. הכדורגלן תקף אותה באלימות פיזית ומילולית במהלך בילוי משותף, לעיניי מבלים אחרים.
כעת, כשהכוכבת חזרה למילאנו, היא נזכרה בעבר ורוצה לשכוח ולחיות את העתיד. הפעם היא הגיעה לצרף לעצמה טייטל נוסף - מנחה בינלאומית ותהיה אורחת הכבוד במילאנו בשבוע הזה. עוד חשפה בר זוהר, כי היא עזבה את הבית המשותף שלה עם צרפתי וחזרה לבית של ההורים שלה ברחובות, בזמן שארוסה לשעבר נשאר בבית החדש בנאות אפקה בצפון תל אביב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה