טלוויזיה

דרמה בבית האח הגדול: האם תהיה סולחה אחרי החרם?

השערוריות בבית האח הגדול מאחורינו? ברשת 13 משחררים פרומו לקראת הפרק שישודר מחר, כאשר הפרקים האחרונים הובילו ללא מעט ביקורות נגד המתרחש בבית האח הגדול
שירה יום טוב | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
אחרי שברשת 13 נאלצו לחטוף אש בעקבות מספר סצינות קשות לעיכול שקללו אלימות מילולית וחרמות בין הדיירים, ברשת משחררים הערב פרומו לקראת הפרק שישודר מחר, ונראה שנעשה ניסיון לרגיע את הרוחות.
נזכירהסצינה הקשה לצפייה של החרם נגד סתיו קצין בריאליטי הדגל של רשת 13 ״האח הגדול״, צופים התלוננו לרשות השנייה לטלוויזיה וצפוי להיפתח בירור נגד הערוץ והאח הגדול על הפרה של כללי הרשות השנייה.
בין היתר נשמעו תלונות קשות נגד הערוץ המשדר והתכנית: ״שמישהו יעצור את החרם המתעלל בסתיו, זה הזוי שהפקה נותנת יד לבריונות, חרם ורוע בפריים טיים, היא בלתי נסבלת בעיקר בגלל היחס כלפיה״.
 


 גם בסוף השבוע התחוללה סערה בעקבות הקללות של שניר בורגיל שכמעט עלו לו במקומו באח הגדול. בעקבות הקללות הקשות שלו לסתיו קצין, בהפקת האח הגדול וברשת 13 מסרו: "מתייחסים בחומרה רבה לדברים שאמר שניר ופועלים למנוע שיח מסוג זה על המסך. שניר יזומן לחדר האח הגדול לשיחת נזיפה לפני אזהרה. כלומר אם יתבטא בסגנון זה שוב, יהפוך לדייר על תנאי. השיחה עם שניר תשודר בקרוב בפרק".
 


בורגיל נשמע בסוף השבוע מתבטא כלפי סתיו קצין ומשתמש במילים קשות: ״הבת ז#*ה הזו תמיד גורמת לי לריב איתה, כו#לאימא שלה בגבס. המזרובה המ#$יינת הזאת. בא לי לבעוט לה בראש. שטן האישה הזאת, עוד לא פגשתי דברים כאלה״, חבריו במטבח ניסו להרגיע אותו ללא הועיל.

כעת נראה שאזהרות ההפקה והתלונות מבחוץ חדרו בסופו של דבר לבית בנווה אילן, ולפי הפרומו שברשת 13 משחריים הערב ייתכן שצפויה מחר תפנית מהסערות הדרמטיות שמנהלות את הבית בשבוע האחרון.


 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה