תרבות ופנאי

אביבית בר זוהר מרגשת: זה האירוע שנבחרה להנחות

תצוגת ענק של שון בלאיש במילאנו בהשתתפות טליה עובדיה, לאורה ולנטינו, אביבית בר זוהר, אן זיוי, רוית אסף, הכוכבת הבינלאומית האיטלקיה - אנטונלה פיורדליסי ועוד סחפה את האורחים. בר זוהר שהגישה אמרה: "מרגש עוד יותר להנחות ערב ששם את מדינת ישראל על המפה"
מערכת ice | 
בר זוהר ושון בלאיש (צילום אור גפן)
אתמול (רביעי) התקיימה תצוגת האופנה של שבוע האופנה והאיפור במילאנו בהפקתו של שון בלאיש, כאשר בתצוגת ענק בהשתתפות טליה עובדיה, לאורה ולנטינו, אביבית בר זוהר, אן זיוי, רוית אסף, הכוכבת הבינלאומית האיטלקיה - אנטונלה פיורדליסי ועוד.
האירוע נערך באחד מהמקומות הנחשבים במילאנו palazzo visconti, אביבית בר זוהר הנחתה את התצוגה בשלוש שפות - איטלקית, אנגלית ועברית. המעצבות הישראליות שנהב איבגי לוי ודנית לוי הציגו את הקולקציות החדשות שלהן על המסלול בתצוגת אופנה מרהיבה לצד מעצבים בינלאומיים.

בעקבות המצב הבטחוני בארץ, הוחלט לתת דגש על ייצוג מדינת ישראל בשמלה של טליה שאותה עיצבה דנית לוי. נרקם מגן דוד על גב השמלה שלה כאות הזדהות טליה עובדיה הסבירה: "בעקבות המצב הנוכחי בארץ בחרנו לקחת את ההזדמנות הבינלאומית וללכת עם מגן דוד גדול בגאווה!! עם ישראל מאוחד וחזק ולא ניתן לאף אחד לשבור אותנו"
אביבית בר זוהר שהנחתה את הטקס אמרה: "ערב טוב אורחים ומוזמנים נכבדים. ברוכים הבאים לתצוגת האופנה. כאן אביבית בר זוהר ואני נרגשת להיות לצידכם ולהנחות את הערב המרגש הזה.  מרגש עוד יותר להנחות ערב ששם את מדינת ישראל על המפה. בלי פוליטיקה, בלי סטיגמות, פשוט אהבה אחת גדולה - אופנה, שהיא ללא ספק מאחדת את כולנו. משלחת האופנה מתקיימת ברציפות בפעם השישית ביוזמתו ובהפקתו של שון בלאיש".

צילום: אור גפן
עוד הסבירה: "משלחת האופנה נועדה לחבר בין מאפרי ומעצבי על מישראל ומהעולם ולתת להם במה בבירת האופנה הגדולה בעולם מילאנו. לתת להם להגשים חלום ולעבוד עם הטובים ביותר בעולם האופנה באיטליה. הערב אתם רואים את האיפור והיצירות של המאפרים והמעצבים על המסלול  ועוד כמה הפתעות על הדרך. מקווה שתהנו מהתצוגה ומהערב המדהים הזה . שיהיה לכם ערב טוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה