ויראלי

אביבית בר זוהר לא נשברת: "יש צרות גדולות משלי"

כוכבת הריאליטי, שחתונתה קווין צרפתי בוטלה, חשפה באינסטגרם: "אני יודעת שאלוהים עושה את הכל לטובתי, ואני לא מערערת על שום מהלך שלו. כיף לדעת שאת לא לבד, אני יודעת שהמון נשים מזדהות איתי"
מערכת ice | 
אביבית בר זוהר (צילום אינסטגרם/ אביבית בר זוהר)

רגע אחרי שהודיעה אביבית בר זוהר על ביטול החתונה עם ארוסה קווין צרפתי, מתבררת סיבת הביטול. כוכבת הריאליטי פרסמה בסדרת סטוריז ל648 אלף עוקביה באינסטגרם את הסיבות שהובילו לפרידה חמישה חודשים בדיוק לאחר האירוסין.

בסטורי רגיש במיוחד היא התייחסה לנושא וסיפרה: "הכי חשוב שאני אישה חזקה ויש לי השגחה אלוהית. אני יודעת שאלוהים עושה את הכל לטובתי, ואני לא מערערת על שום מהלך שלו. כיף לדעת שאת לא לבד, אני יודעת שהמון נשים מזדהות איתי. אני תמיד פה בשבילכם, גם אם קשה וגם אם עצוב לי. יש צרות יותר גדולות משלי. עם כל מה שיש לנו במדינה, קטונתי".
 



"משפחה זה הכל בשבילי" אמרה בר זוהר בסוף השבוע. "משפחה זה בטוב וגם ברע, משפחה תמיד תקבל אותך כמו שאת ולא תגרום לך להשתנות, היא עמוד תווך, אני מודה לאלוהים על על המשפחה הקסומה שלי, מה הייתי עושה בלעדיכם? אמא אתי, חמש אחיות ואח נסיך".
 

לאחרונה טענו מקורבים לזוג שקיימת בעיה שכן מסמכי הגירושין של צרפתי עדיין לא נחתמו והוא טרם קיבל את הגט מאשתו לשעבר, הזוג הפרוד שכר בחודש שעבר עורכי דין שינסו להביא סוף לסאגה המשפטית הכואבת שמעכבת את היום השמח של השניים.
 


בזמנו הבהירה בר זוהר לעוקביה שהגט כלל לא קשור לישראל: "הגט בפריז, קווין יכול להתחתן בישראל, אלה לא אותם הנהלים, לא קבענו עדיין תאריך כי לא מצאתי אולם, אלא אם כן מישהו מוכן לחבר אותי לאולם, כי כרגע אין לי שום אולם".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה