ויראלי

דנית גרינברג חושפת בדמעות: "אני בהתקפי חרדה מתמשכים, השנה הקשה בחיי"

דנית גרינברג חשפה בדמעות את השנה הקשה שעוברת עליה, אחרי שעברה להתגורר בדירה חדשה בהרצליה: "אני בהתקפי חרדה מתמשכים, אינסופיים. זו תקופה ממש קשה עבורי. אני מפחדת"
מערכת ice |  1
דנית גרינברג (צילום אור גפן)
דנית גרינברג, כוכבת הריאליטי, עברה להתגורר בדירה חדשה בהרצליה, והעלתה סרטון לסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, בו היא התפרקה בפני העוקבים שלה וחשפה את השנה הקשה שהיא עוברת, כשהיא מתפרקת בדמעות מול המצלמה.
גרינברג אמרה בפתח דבריה, כשהיא נחנקת מהדמעות שעומדות בעינייה: "אתם לא מבינים כמה זה קשה לעבור דירה". גרינברג המשיכה: "זה קשה נפשית לעבור דירה. סיימתי פה תקופה ואני מתחילה תקופה חדשה, וההורים שלי בחו"ל ואני מתגעגעת אליהם".
לאחר מכן, גרינברג נרגעה מעט ועברה לעדכן את העוקבים שלה דרך הרכב, שם סיפרה על הקושי הנפשי שהיא חווה: "אני בהתקפי חרדה מתמשכים, אינסופיים. זו תקופה ממש קשה עבורי. אני מפחדת. מפחדת שכל דבר שאגיד יהפוך לכותרת. בכל פעם שאני באה לשתף אני עוצרת, וזה משהו שאני רוצה לשנות. פעם הייתי 'יורה' והייתי סבבה עם זה, אבל תדעו שזה שאני לא משתפת לא אומר שאני לא עוברת דברים. זו הייתה השנה הקשה ביותר בחיי".
לסיום, סיפרה גרינברג: "בסופו של דבר, אינסטגרם זה הבריחה שלי. זה מציל אותי וזו התרופה שלי. זו הברכה והקללה שלי. הצחוקים באינסטגרם מרפאים את הנפש שלי. זה עושה לי טוב לקרוא את התגובות... זה משכיח ממני את הצרות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דנית
    נעמי 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מה הלחץ שלך להתחתן הזויה
    סגור