ויראלי

אייל גולן מבקש את עזרתכם: "כעת נלחם במחלה הארורה"

אייל גולן פנה לעוקביו בסטורי באינסטגרם וביקש מהם להתגייס ולסייע בתרומות למימון ניתוח לסמיון בן ה-8, שמתמודד עם סרטן עצמות בדרגה 4: "מלאך רק בן 8 שעד לפני כמה חודשים היה ילד רגיל וכעת נלחם במחלה הארורה. יש לנו את היכולת לעזור לו לנצח, בואו נפתח את הלב"
מערכת ice |  9
אייל גולן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אריה לייב אברמס)
אחרי סערת האדם שהתחזה לו וניהל שיחות עם נשים ומעריצות, הזמר אייל גולן החליט לגייס את עוקביו למטרה נעלה, כאשר חשף אותם לסיפורו של סמיון בן ה-8, שמתמודד עם סרטן עצמות בדרגה 4 ונזקק לתרומות במיליוני שקלים לטובת מימון ניתוח וטיפול רפואי שישאיר לו סיכוי לחיות, כאשר גם ינון מגל התגייס לפני כשבועיים למטרה וביקש מעוקביו בטוויטר לתרום, נכון לרגע זה, אגב, גויסו כמיליון וחצי שקלים מתוך יעד של 3 מיליון, כאשר את התרומות ניתן להעביר באתר גיוס ההמונים - אליו אפשר להגיע על ידי לחיצה כאן.
אייל גולן כתב בסטורי שלו באינסטגרם כך: "מלאך רק בן 8 שעד לפני כמה חודשים היה ילד רגיל וכעת נלחם במחלה הארורה. יש לנו את היכולת לעזור לו לנצח. בואו נפתח את הלב".

בתוך כך, כזכור, רק לפני יומיים (שני) אייל גולן יצא באזהרה חמורה ומתריע בפני המעריצים ובמיוחד המעריצות. הזמר סיפר לעוקביו על מקרה לא נעים בכלל ברשתות החברתיות, כאשר הסתבר לו מוקדם יותר כי אדם זר מתחזה אליו לכאורה ובשמו מתחיל עם נשים ומעריצות.
גולן נחרד לגלות כי יש שימוש בשמו על מנת לגשת לנשים ואף שיתף צילום המסך של התכתבות אחת מטרידה עם מעריצה שלו עם אותו אדם. המתחזה כתב בשיחה שפרסם גולן: "תודה על התגובות, הלייקים והתמיכה במוזיקה שלי", בתגובה נענה: "אני לא מאמינה שזה באמת אתה".
 
המתחזה של גולן כתב: "אני באולפן עכשיו, אני אתקשר אלייך בשיחת וידאו כשאני פחות עסוק". לאחר מכן המשיך: "את נראית אישה יפה ומתוקה במיוחד, האם פגש אותי אישית בהופעה?".
גולן כתב בעמוד האינסטגרם שלו בנוגע להתחזויות: "בשבוע האחרון אני מקבל המון פניות מאנשים שמתכתבים עם מתחזה שלי בכל מיני אפליקציות. אותו מתחזה שולח הודעות כביכול בשמי שפשוט הזדעזעתי לקרוא אותן. המקרה הזה מבחינתי הוא חמור ביותר. כמו שאתם יודעים יש את הפרופילים הרשמיים בלבד. אני רוצה לבקש מכם לא לתת יד. תנהלו שיחות עם פרופילים פיקטיביים ותדווחו מיד על אותו פרופיל".
מטעמו של אייל גולן נמסר בתגובה: "אייל רואה בחומרה רבה את השימוש בשמו למטרות זדוניות ואת הניצול שיש ברשתות החברתיות. אנו קוראים לכל מי שנתקל בפרופיל מזויף לפנות אלינו ולדווח על העמוד. בהזדמנות זו, אייל מבקש לקרוא לכל ההורים לשים לב היכן ילדיהם גולשים ברשתות ועם מי מתכתבים, ותמיד להיות בפיקוח".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    אייל גולן
    רות יהל 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מציעה לאייל לעשות תיקון למזל ונגד עין רעה.
    סגור
  • 7.
    סמיון
    יוסי 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם כלכך דואגים לילד שבסד" יחלים ויהיה בריא מופע אחד בכסריה של 3 אומנים ובא לציון גואל עם עשירי ישראל
    סגור
  • 6.
    סמיון
    נור 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בים אייל גולן ??לשאר העוסקים בצלחת הבידור , יש אפשרות שתוך יומיים הילד יעבור ניתוח. אפילו א״ג לבדו יכול
    סגור
  • 5.
    מסכן אייל גולן אין לו כסף. ?? (ל"ת)
    תבקש מביטוח לאומי עז 07/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 4.
    ?
    מימי 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה יקרא עים תכך את המסימה על חשבונך
    סגור
  • 3.
    לא זו הדרך
    סוזי 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    במקום לבקש תרומות, יש להפנות את סמיון בדחיפות לרופא נטורופת כדי שירפא אותו מהמחלה או לפחות יחזק אותו בעת הטיפולים הרעילים והמתישים.
    סגור
  • 2.
    אייל גולן
    רחל 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אתה זמר מאוד עשיר קח את הילד תשלם עבור הטיפולים שלו מהכיס שלך הפרטי
    סגור
  • 1.
    הכותרות שלכם מעצבנות שאין דברים כאלו (ל"ת)
    מישהו 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • אחרת למה שתקליק על העיתון פח הזה? (ל"ת)
    מישהו אחר 07/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור