ויראלי

גרושתו של אייל גולן הסתבכה? "תדאגי לאבא כי את האישה"

לאחר שאמרה לבתה בשיחה תמימה באוטו: "את אישה טובה, נכון?", המשפט הצליח לעורר המון אמוציות ולהרתיח את העוקבים שנבהלו מהאמירה השוביניסטית לכאורה שמגיעה דווקא ממנה
מערכת ice |  2
דניאל גרינברג (צילום ניר פקין)
גרושתו של הזמר אייל גולן, כוכבת האח הגדול לשעבר, דניאל גרינברג ,העלתה היום (שני) סטורי לכאורה תמים במיוחד שכולל סרטון שהצליח מאוד להרגיז חלק מהעוקבים, זאת על אף שכמובן הוא מנוגד לכל מה שגרינברג מקדמת אצלה.
המשפט שאמרה למיאל בתה ולפיו: ״את תכיני לאבא לאכול? את תדאגי לאבא כי את האישה. את אישה טובה, נכון?", הצליח לעורר המון אמוציות ולהרתיח את העוקבים שנבהלו מהאמירה השוביניסטית לכאורה שמגיעה דווקא ממנה.

גרינברג שלא ממש הבינה על מה העליהום, מסרה את תגובתה למבקרים ברשתות החברתיות וטענה בצורה ברורה: ״רק מי שלא מכיר אותי ולא עוקב אחרי יתפס על זה. אני הכי דוגלת בהעצמה נשית ושוויון זכויות".
עוד הסבירה: "מיאלי ילדה מאוד בוגרת ומבינה וכחלק מהערכים שאני מעבירה לה זה לדאוג למי שאוהבים, לפנק את מי שאוהבים וכן גם להכין לאכול למי שאוהבים, ולומר לה את אישה ותכיני לאבא לאכול זה יותר מסבבה ומי שזה לא נשמע לו טוב באוזן שיעשה בדיקה על מה זה יושב אצלו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דניאלה היקרה את צדיקה!!!!!!
    ענבל מימון שבו 07/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תתעלמי מכל שונאי ישראל אכן בת מלך דואגת לאבא שלה לבעל שלה ולילדים שלה באהבההההה גדולה ומתוך הכרת תודה למלך מלכי המלכים שיש לנו במי לטפל ולאהוב את לא מתאימה לעולם הסרחון של המדיה תחזרי בתשובה את תהיי האישה הדתיה הכי יפה בכל העולם כי את יפה מבפנים וגם מבחוץ בן פורת יוסף אם בא לך את מוזמנת אחרי תשעה באב אלי לחנות בבן גוריון 14 הרצליה נתחזק יחד .שבת קודש אשת חייל בת מלך יקרה ??????
    סגור
  • 1.
    אייל
    מימי 06/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    את הכנת את כל זה לאייל וזה עזר ? לא תלוי מי הגבר ואיזה פינוק מחפש
    סגור