ויראלי

גרושתו של אייל גולן נשברת: "סיוט של כל הורה"

דניאל גרינברג כתבה: "הסיוט של כל הורה! אוו ואבוי לאן הגענו, איפה האנושיות של אותם אנשים שיושבים להם בכנסת חשראל ומסוגלים להכיל דבר מחריד כזה? אין לזה סוף!!! אלו חיות אדם שצריכות לקבל מאסר עולם או קללה מהשם!"
מערכת ice |  4
דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
לפני מספר ימים, כאשר נחשף הסיפור על ההתעללות בגן באילת כמו במקרה כרמל מעודה 2, דניאל גרינברג, גרושתו של אייל גולן שיתפה סטורי זועם במיוחד על כל סאגת ההתעללות בגנים.
גרינברג כתבה: "הסיוט של כל הורה! אוו ואבוי לאן הגענו, איפה האנושיות של אותם אנשים שיושבים להם בכנסת חשראל ומסוגלים להכיל דבר מחריד כזה? אין לזה סוף!!! אלו חיות אדם שצריכות לקבל מאסר עולם או קללה מהשם!".

עוד כתבה: "זה לא נתפס ולא הגיוני בשום צורה שמישהו יעז לגעת בשערה מראשם של היקרים לנו מכל !!!! חייבים את חוק המצלמות דחוף. זה הולך ומתעצם ככל שהורים שמים מקליטים .. וזה רק על קצה המזל יש כאן ילדים שלא יכולים להתבטא ועוברים ייסורים ומישהו חייב לעצור את זה במיידי!".
רק השבוע, גרינברג העלתה סטורי ובו כתבה: "תקשיבו לה, אני שרופה עליה. כל כך חשוב לשאול את הילדים שלנו שאלות לגבי איך עבר היום שלהם. לא להסתפק ב'כיף', אפשר גם לשאול למה היה לך כיף? מה עשית? קצת ערכים. מודה שיש לי מורה מעולה. חופית בהרי".
אז האם נמצא הגן שיתן להורים את השקיפות שהם צריכים? הגן השקוף של מירית בחולון שהגיע להסכם עם ההורים שלוקח אחריות מלאה על מוגנות הילדים ומאפשר להם לבקר בכל רגע בשעות היום בגן, שימוש במקליט יתקבל בברכה וגם הגן יספק מצלמות אונליין.
 
דניאל גרינברג, גרושתו של אייל גולן שמקדמת כבר שנים את מאבק ההורים נגד האלימות בגנים, כתבה: "כל גן ילדים אשר בטוח בניהול שלו ובאנשי הצוות שלו, אמור לאפשר דבר כזה לכל הורה והורה, שאפו! אמן שזה יהפוך לחוק ולא יהיה בגדר בחירת מנהלת הגן"
גרינברג פתחה וכתבה: "אוי ואבוי!!!! בארצות הברית הגנב שגנב את הכלבים של ליידי גאגא מקבל גזר דין של 21 שנה בכלא, בישראל - מפלצת שמתעללת בילדים חסרי ישע מקבלת 24 חודשי מאסר (במקרה הטוב). זהל שאנס ילדה בת 10 מקבל 5 שנות מאסר וזה אחלה פרס בעבורו".
 
עוד הוסיפה: "ואני שואלת למה? יש לכם כוח באמת להתעסק בכל פעם מחדש עם הביזיונות האלה? מחוקקי החוקים הלא שפויים בעליל של מדינת ישראל אתם לא מבינים שאין פה הרתעה מכלום במדינה הזאת? למה אתם מקלים ראש עם בהמות מהסוג הזה? אלו המפלצות של העולם".
לסיום הסבירה: "ריבונו של עולם!! בן אדם שמסוגל להתעלל בפעוטות וילדים הוא יותר גרוע ממחבל!!! וזה הרוע בהתגלמותו כלפי הדבר כי טהור בעולם וזהההה מה שהם מקבלים!!!!! באיזה סרט אתם חיים שיהיה פה איזה שינוי?"
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    דניאל
    לא עף 06/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דניאל את פשוט אשא מושלמת היופי שלך יוצא מבפנים גם באופי וגם יפה מבחוץ
    סגור
  • 3.
    דניאל
    לא עף 06/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דניאל את פשוט אשא מושלמת היופי שלך יוצא מבפנים גם באופי וגם יפה מבחוץ
    סגור
  • 2.
    דניאל גרינברג
    רונן 06/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את לא עייפה מהפוסטים ,חייבת להיות מפורסמת כול יום ,חובה כתבה , איפה הילדים ,איפה העסק שלך ,חאלס תתבגרי ילדה
    סגור
  • 1.
    דניאל גרינבג
    שלי 06/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גדולים מימך מנסים עם הגנים ולא מצליחים .מי את שתבואי ותעשי חוקים .למה יקשיבו לך בכלל ? אל הכנסת לא עושה כלום מה נשאר ? הכסא איכפת להם לא הילדים .
    סגור