תקשורת ומדיה

דניאל גרינברג חושפת את הזוועות: "אתם מפלצות מזעזעות"

דניאל גרינברג חשפה סיפור מזעזע של התעללות קשה מאוד בגן ילדים במושב עזריה וכתבה: ""שאלוהים ישלם לכם בעונש אמן. אתם לא בני אדם אתם פשוט מפלצות מזעזעות!!!!! איך אפשר ריבונו של עולם שמישהו יסביר לי?"
מערכת ice |  2
דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
הדוגמנית דניאל גרינברג, העלתה היום (רביעי) סטורי זועם במיוחד לחשבון האינסטגרם שלה אחרי ששיתפה סיפור מחריד של התעללות קשה בגן ילדים במושב עזריה שנמצא במועצה האזורית גזר.
על פי החשד, הגננות והמטפלים בגן - דניאל בכור, דודי לגלי, דניאל בכור, ירדן ציון לגלי ודיאנה ביוק התעללו בילדי הגן. גרינברג שיתפה פוסט שבו הוסבר מה בדיוק קרה שם: "הצוות ממעון רחלי בעזריה - קבלו אותם.  דודי ודיאנה כלאו פעוט יותר מחצי שעה באמבט עמוק, ובזמן שהוא צרח את נשמתו לצאת, לעגו לו וצחקו עליו. דודי זרק עליו תיקים, ועודד פעוטות להרביץ אחד לשני, חזק! הרים פעוט מהקרסוליים וזרק אותו למזרן, ופעוט אחר כלא על מדף גבוה שתלוי מתחת לתקרה".
עוד נחשף כי "דניאל הרעיבה פעוט, חילקה לכל הפעוטות אוכל, ועל פעוט אחד פסחה בכוונה, אז הגיע דודי, וגרר אותו על הכסא רחוק מהשולחן, דניאל החליפה לו בגדים, ודודי השכיב אותו לישון בלי שאכל!!! דיאנה ביוק ניערה פעוט מהיד רק כי ביקש לצאת מהמכלאה שהיא סגרה אותו בג'ימבורי עם שער. וירדן אשר מואשמת בהפרת חובת דיווח "רק" צפתה בזוועות, עברה ליד פעוט שדופק על דפנות המיכל שכלאו אותו, והמשיכה בעיסוקיה כאילו לא מתרחשות לעיניה זוועות שהדעת לא מסוגלת לעכל בכלל!!!"
עוד נכתב כי " הכל כמובן לכאורה ולכאורה, כתב האישום רק הוגש. ועל מי לא הוגש?!!?!? בעלת המעון, שבמעון שלה כל הזוועות האלו התרחשו!!! הבן שלה, הכלה שלה, ועוד 3 מטפלות!! היא, כמו תמיד, "לא ראתה ולא שמעה". גרינברג התייחסה לכך בסטורי מזועזע שהעלתה: "שאלוהים ישלם לכם בעונש אמןןןןןן. אתם לא בני אדם אתם פשוט מפלצות מזעזעות!!!!!" איך אפשר ריבונו של עולם שמישהו יסביר לי?"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דניאל גרינברג על הגן המתעלל
    אורית 05/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מזה ההפקרות הזרת מזה אלוקים עד מתי עד מתי אלוקים ישלם להם אמןןןן המשטרה צריכה להתערב ולהכניס אותם לכלה לשלוש שנים שידעו לא להתעלל
    סגור
  • 1.
    בית המשפט צריך להחמיר בענישה כנגד מתעללים בחזרי ישע (ל"ת)
    םש 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור