תקשורת ומדיה

כוכבת הישרדות חושפת סיפור אישי כואב: "די להתעללות בילדים"

לירון רביבו העלתה סטורי כואב במיוחד בו חשפה כי הילד של חברה טובה שלה היה בגן בו הייתה התעללות קשה בילדים, שנמצא גם במועצה בו היא גדלה: "די להתעללות בילידם. די. נמאסתם"
מערכת ice | 
לירון רביבו (צילום אינסטגרם)
לירון רביבו, מנחת הטלוויזיה וכוכבת הריאליטי שכיכבה בעבר בהישרדות, חשפה היום (שלישי) סיפור אישי כואב מאוד על עוד התעללות בגן ילדים במושב עזריה שנמצא במועצה בה היא גדלה, מועצה אזורית גזר, ואת הקשר האישי שלה לסיפור.
רביבו העלתה לסטורי באינסטגרם שלה את הדברים הכואבים הבאים: "די להתעללות בילידם. די. נמאסתם". פתחה רביבו והוסיפה: "הילד של חברה שלי היה בגן המתעלל במושב עזריה ממש במועצה שאני גדלתי בה". אל הסטורי הוסיפה רביבו תמונה של חמשת האנשים המתעללים לטענתה.
לצד התמונות כתבה רביבו "ואלה המתעללים: "דניאל בכור, דודי לגלי, דניאל בכור, ירדן ציון לגלי ודיאנה ביוק". בהמשך, העלתה רביבו סטורי נוסף בו היא טענה כי "והכי עצוב בסיפור שיש כל כל הרבה גנים טובים עם מלאכים שבאמת מוכנים לתת את הנשמה למען הילדים שלנו. אבל איך אפשר לדעת עם המציאות הנוראית הזאת"?, תהתה רביבו. הסיפור הנוראי מתווסף להרבה מאוד סיפורים שקורים במדינת ישראל בהם גננות ומטפלות בגני ילדים בכל רחבי הארץ מתעללות בילדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה