ויראלי

יעל בר זוהר בתיעוד מביך: הפדיחה שלה במונית נחשפת

גיא זוארץ העלה סטורי מצחיק ובו סיפר: "אנחנו כאן במונית בדרך למונאקו, יש לי שותפים לשיעור בצרפתית של יעלי עם הנהג שלנו", בר זוהר ניסתה לומר שהם בחופשה לטייל, שהם רוצים לים. "אמרה 'לה מר' יודעת צרפתית, היא למדה באליאנץ רק בכיתה ט'", היא אמרה בצרפתית שבורה שזוארץ מקנאה שהיא מדברת צרפתית מצוין.
מערכת ice | 
יעל בר זוהר וגיא זוארץ (צילום אינסטגרם/ יעל בר זוהר)
מלבד העובדה שמנחה 'הישרדות' ו'האח הגדול' הוותיק ברשת 13, גיא זוארץ, זכה לעמוד אמש (שני) מתחת לחופה בצרפת ולחתן את שוער ריאל מדריד טיבו קורטואה עם הדוגמנית הישראלית מישל גרציג, גם אשתו יעל בר זוהר הייתה שם כדי ללוות אותו.
זוארץ העלה סטורי מצחיק ובו סיפר: "אנחנו כאן במונית בדרך למונאקו, יש לי שותפים לשיעור בצרפתית של יעלי עם הנהג שלנו", בר זוהר ניסתה לומר שהם בחופשה לטייל, שהם רוצים לים. "אמרה 'לה מר' יודעת צרפתית, היא למדה באליאנץ רק בכיתה ט'", היא אמרה בצרפתית שבורה שזוארץ מקנאה שהיא מדברת צרפתית מצוין.

זוארץ המשיך והעלה אחרי החתונה פוסט באינסטגרם: "אז כן כבר כמה שבועות אני מלווה את מישל וטיבו בזומים, במיילים, בונים את טקס החופה שלהם, רוצים שייצא הכי מדויק והכי מרגש… וגיליתי שמעבר לסיפור אהבה הגדול שלהם שלרגעים נדמה שלקוח מהאגדות, יש פשוט זוג מקסים, עם אהבה גדולה כל כך גדולה אחד לשנייה, רגישים זה לזו".
לסיום הוסיף: "מישל וטיבו זכיתי ללוות אתכם ברגע הבאמת מיוחד הזה, את העוצמות של ההתרגשות בחופה אני לא אשכח. מאחל לכם שכל החיים שלכם יהיו קסומים כמו החתונה שלכם. תמיד בשמחות.. בשבילכם- אני עושה גם בריתות. אוהב אתכם. תודה על הזכות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה