משפט

הישרדות תשלם עשרות אלפי שקלים לשורד שהחרים את הגמר

אבירן שמואל, שהודיע לקברניטי ההפקה כי בכוונתו לא להגיע לגמר התוכנית ולא לתכנית "מהדורת השבט" המשודרת בערוץ, זאת בהתאם לקידום הגמר המתקרב,  זאת משום שעל פי גורם בהפקה, הוא מרגיש פגוע מהתנהלות המשחק בזמן הצילומים ולאחריהם, עמד במילה שלו ודרש פיצוי ענק מההפקה וכעת הצדדים הגיעו לסיכום
מערכת ice |  1
הישרדות (צילום יחצ)
העונה האחרונה של הישרדות ברשת 13 הוכרעה עם זכיה מפתיעה ביותר של אלית מוסאיוף במיליון שקל ובתואר השורדת האחרונה, אבל למי ששכח, היו לא מעט צרות שההפקה התמודדה איתן גם אחרי סיום העונה כאשר אחד המתמודדים הבולטים העונה החליט להחרים את הגמר.
השורד אבירן שמואל, שהודיע לקברניטי ההפקה כי בכוונתו לא להגיע לגמר התוכנית ולא לתכנית "מהדורת השבט" המשודרת בערוץ, זאת בהתאם לקידום הגמר המתקרב,  זאת משום שעל פי גורם בהפקה, הוא מרגיש פגוע מהתנהלות המשחק בזמן הצילומים ולאחריהם, עמד במילה שלו ודרש פיצוי ענק מההפקה.
שמואל נפגש כבר אז עם עורכי דינו לבדוק את האפשרויות העומדות בפניו בזירה המשפטית הכוללות תביעה נגד ההפקה ודרישה לפיצויים, הוא ערך יחד עם עורכי דינו פגישה סודית עם בכירים מטעם הפקת "הישרדות" במשרדים של החברה. עתה, על פי TMI, הצדדים הגיעו לפשרה והוא יקבל פיצוי בגובה כמה עשרות אלפי שקלים ולא יפנה לתביעה נגד התכנית.
על פי הדיווח, השורד דרש פיצוי כספי בסך עשרות אלפי שקלים ובפגישה הצדדים הגיעו כבר לפני כחודשיים להבנות בסיסיות, עתה עם קבלת הפיצוי הוא יוותר על ההליך המשפטי נגד התכנית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אז אבירן צדק? באמת משהו שם היה פגום? (ל"ת)
    אלמוני 05/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור